Gå til innhold

Ny veiedag mandag og evt tirsdag, for de som veier seg da! :D

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skal vegast på mandag ja, og det blir spennande. Forrige mandag hadde eg gått opp i vekt (har gått opp og ned dei fire første vekene på GR-kurs, så til saman er eg vel på ca 0.5kg minus...), så no innsåg "instruktøren" eller kva dei no kallast at eg kanskje ikkje skulle ha så mange kcal pr dag som ho sa til å begynne med. Så no er eg på 1900 pr dag i staden for 2200, og det føles mykje meir riktig. Får berre sjå korleis resultatet blir...

Skal veie meg i morgen for da skal jeg på HS, men vekta står nok stille for min del, bare den ikke går opp så er det greit.

Har vært mer aktiv i det siste, men spiser en del fortsatt...ikke snop da, så håper det er litt ned!

Annonse

Annonse

Ned 1,5 kg forrige uke.

er 96,5 kg nå.

Har imdlertid sluttet på reductil.... da jeg og mannen hadde ubeskyttet s.. (kremt). Så får begynne på de igjen når tanta kommer på besøk om 1 1/2 ukes tid.

Får håpe jeg klarer å holde motivasjonen oppe uten pillene hehe.

Juhuu!

Eg gjekk ned 2kg!

Det var det eg *visste*, at kursdama hadde satt meg opp på feil meny. Har redusert frå 2200 til 1900 kcal, og det gjorde jaggu susen.

No skal ho dama ha feire til 14. august, så då er det berre for meg til å klare meg som best eg kan på eiga hand. Må kjøpe nytt batteri til vekta mi, så skal eg fortsette med veging kvar mandag tenkte eg. Målet til dei fleste andre på kurset var å ikkje gå opp i løpet av sommaren, men eg skal NED!

Jess! Var akkurat det eg trengte for å få motivasjonen på plass igjen :o)

Her står det stille...Og jeg som er så flink og ikke spiser snop og har gått turer og sånn :(

Må kanskje jobbe litt mer for det. Får være enda flinkere fra i morgen da :)

Lykke til alles ammen!

Jippi...Ned 1,2 kg siste uke. Totalt ned 9,2 kg nå...... Begynner å merke at kroppen er lettere i hverdagen. Rene humørinnsprøytningen dette!

Så flinke dere er også! De som ikke er fornøyde må ikke miste motet. Detter går jo i rykk og napp! Bare ikke gi opp.. Lykke til med kommende uke alle sammen!

Start: 94kg

Forrige uke: 91kg

Denne uke 90,5 kg

Første delmål er under 90 kg. Har sluttet på Reductil, for å se om jeg klarer å fortsette selv...Om vekten snur, begynner jeg fort igjen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...