Gå til innhold

ang ferie i permisjonstiden

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har termin i september. Har ikke tatt ut noe ferie i år. Kan jeg f.eks ta ut 4 ukers ferie i november og dermed utvide permisjonen til neste år med 4 uker? Hvordan blir det da med lønn?? Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mener du kan ta ferie i perm tiden din og dermed få 4 uker lrngre hjemme...men de ukene får du da ikke penger fra trygdekontoret..

Skrevet

Ja du kan stoppe permisjonen får å ta ferie og da får du 100% lønn fra jobben din. Jeg gjorde det sånn i fjor og så tok jeg årets ferie i mars/april i år fikk også 100% lønn fra jobben da.

Skrevet

man får jo ikke lønn når man har ferie!!

Skrevet

Jeg fikk lønn i ferien min i fjord siden jeg var sykemeldt i ferien og i år fikk jeg 100% lønn i ferien min siden de kun betaler ut feriepenger i juni på jobben min men fikk da resten av pengene jeg hadde til gode nå i juni om du forstår.

Har ikke fåt noe jeg ikke har rett til.

Skrevet

Du kan fint ta 4 uker ferie i permisjonen i november. Bare si ifra til TK, de vil da ikke utbetale fødselspenger for de ukene. Men du har vel fått feriepengerfra arbeidsgiver nå i juni (ihvertfall det som er vanlig), så da må du sette noe av det tilside til november, siden du ikke får fødselspenger. Permisjonstiden vil da bli forskjøvet med 4 uker..

Skrevet

Jeg skal ta ut 4 uker ferie i juli og har sendt brev til TK om det. Vil jeg få en bekreftelse fra de om dette eller går det av seg selv?Vet at permisjonstida mi da blir forskjøvet med 4 uker. Jeg vil bare ha et papir på at det er greit nemlig...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...