Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Dette er mitt 4 svangerskap...Og jeg har 2 friske barn,men mistet desverre 1 jente i uke 20 i 2003.

Jeg har vært veldig nervøs hele svangerskapet, og i min situasjon er det vel normalt...

Men nå er jeg 18+2 og kjenner ikke spark. Jeg kjente spark i uke 15-16 med de friske jentene jeg har...

Er det andre som er kommet så langt å ikke kjenner noen spark?

Hos første gangsfødene sier de at det kan ta lenger tid...men dette er jo 4 gang!

Er veldig bekymret, men er så lei av at jeg alltid ringer å er bekymret for et eller annet hos Jordmor...

Klæm fra kaja...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan det ha noe med hvor morkaka ligger? Min ligger foran og demper sparkene.

Er 20+4 og kjenner liv, men det er svake små dump som liksom kommer langt innefra.

Syns likevel du skal ta en tlf i morgen sånn at du får roet deg ned. Alt er helt sikkert i orden, men det er ikke moro å gå og være bekymret.

Skrevet

Hei Kaja. Skjønner din bekymring, vi mammaer skal bekymre oss vi. Det er bedre å ringe en gang for mye enn en gang for lite.

Jeg kjente ørsmå lette bevegelser i uke 14-15,og ordentlige bevegelser fra uke 19.

Ring jordmor i morgen du:)

Skrevet

Jeg har bare ett svangerskap bak meg da, men begynte å kjenne liv i uke 16 ca.. Etter det kunne det gå flere dager/uke mellom hver gang.. Kjente ikke liv hver dag før godt over 20 uker (24-25).

Jeg skjønner du er litt bekymret da, som du sier er det jo ditt 4. svangerskap.. Ikke sikkert det er noe å bekymre seg for, men jeg ville ringt og fått det sjekket jeg også.. Bedre med 10 ganger for mye enn 1 gang for lite. Så får helsepersonellet bli så lei de bare vil!!

Lykke til!

Skrevet

jeg har begynt å kjenne sparkene litt bedre nå først...er nå 19+3....tidligere var det gjerne litt over en uke mellom hver gang jeg kjennte noe....men er ikke noe vanvittig mye nå heller......tror ikke der er grunn til bekymring...og du skal vel snart på ul?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...