Gå til innhold

Juni: Har dere gått ned de kg dere ønsket?

tøffetøtta

Anbefalte innlegg

etter at småtrollene våre ble født.

Med meg gikk det tregere denne gangen enn forrige gang. Men nå er jeg tynnere enn jeg var før jeg ble gravid. Gruer meg litt til å slutte å amme helt, puppene mine er ikke akkurat pene når melka forsvinn. men de tar seg opp igjen når jeg får litt fett på kroppen igjen.

Hvordan er det med dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

har ikke gått ned så mye som jeg ønsker enda nei, men jobber med saken. men er ikke så lett, vekta har stoppa opp:( men jeg håper den begynner og bevege seg nedover igjen om ikke lenge. men det må sies at jeg la på meg altfor mye i svangerskapet og har ikke amma lenge....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 7 kg lettere enn da jeg blev gravid så jeg er fornøyd. Men jeg har lagt på meg 3 kg den siste mnd så jeg må nok passe meg litt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke noe ønske om å gå ned særlig mye for jeg blir så tynn etter svangerskapene. Jeg er 172 og 54 kg, så jeg burde vel heller legge på meg.

Men jeg er etterhvert helt avslappet til det. Har vært tynn hele livet, og for alle som tror det: Det er ikke noe lettere. Ingenting passer og absolutt alle skal kommentere det. Det er liksom helt greit å si at Gud så tynn du har blitt. Tror ikke det er like greit å si at Gud så tjukk du har blitt. Men, men....

En er som en er. Det gjelder å like seg selv, da tror jeg alle mennesker blir mye penere og mer fornøyd med livet.

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så enig, mennesker som sliter med noen kg for mye får sjeldnere høre at de må slanke seg. men jeg (imin ungdom) alltid fikk høre at jeg måtte da legge på meg. Uansett hva jeg åt så hjalp det jo ikke. tror det er like sårende å høre det uansett tynn eller ei.

Men fornøyd som man er, jo kanskje med årene, men tror aldri jeg blir helt fornøyd. går det ann?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei, veier nå to kg mindre enn på begynnelsen av svangerskapet, jeg gjorde ingenting for det.. men det er kanskje også fordi jeg fortsatt ammer? hørte at det kan hende at man går opp i vekt når en slutter å amme...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

helt enig med deree som sier at det er like sårende og få komentarer at du må legge på deg, nå er du altfor tynn osv... jeg kan godt spise potetgull og hamburger hver dag og legger ikke på meg et gram... sliter egentlig... men jeg er vel bare tynn av natur, ja er litt for tynn men får ikke gjort noe med det :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...