Gå til innhold

jeg tror jeg blør litt jeg å:(


guttemamman:)

Anbefalte innlegg

Det virker ikke som utflod blod, det er sånn tynt vann blod liksom, huff når jeg hadde tisset å tørket meg kom det på papiret, første tanke var, å nei nå skal jeg få oppleve det å miste:(

 

Er alene hjemme med barna, mannen er på jobb i utlandet, å vi har ikke sagt det til noe, så fælt dette skulle være da.......

 

Er jo bare 5+3, så vet jo at det er kroppens måte å rydde opp, men litt trist er det jo likevel....

 

Måtte bare få ut litt her, ha en fin dag jenter...

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

uff da... men du, det er ikke sikkert dette er en SA da... jeg tror ikke det er det... så slapp litt av og vent å se.. tror det løser seg..

 

Lykke til da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt ikke sikkert det er en abort på vei....prøv å slappe av så mye du kan..ikke stress...legg deg på sofaen...(vet det ikke er lett med 2 barn i huset) Lykke til uansett da.håper det går bra!!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk jenter, er alltid godt å få noen trøstende ord:)

 

Jeg har planlagt å ut i dyreparken i dag, tror nok det kan være like avslappende, for da koser hvertfall barna seg, å jeg kan bare slappe av...

 

Men tror dere likevel at jeg burde holde meg hjemme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du ikke har vondt eller noe, så syntes jeg du kanskje bør dra.

Det er som du sier, at da kommer barna til å kose seg, også får du kanskje tanktene over på noe annet...:)

Dette går så bra. Mange som blør litt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei, jeg blør også litt, og fikk beskjed av legen at det ikke trengte være noe idet hele tatt, mange blør de første ukene pga livmoren strekker seg..lykke til:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har jeg vært i parken, prøvd å få tankene over på noe annet, så det er jo litt godt.... Er kommet hjem, å det var kunn litt brunt slimblod, i truseinnlegget, ikke masse, håper dette går over...

 

Har ikke vondt eller noe, bare disse strekkingene, er fremdeles litt kvalm å puppene er ømme....

 

Må si tusen takk for flotte å gode svar, hjelper godt når jeg ikke har noen å prate med, kan ikke ringe mannen, det er han som må ringe siden det er via noe satelitt greier.....

 

Om dette ikke gir seg så sier jeg det til mamma, må ha en skulder å gråte litt på......hehe...

 

Tusen takk igjen jenter...

 

Klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...