MrsNina Skrevet 18. juni 2006 #1 Del Skrevet 18. juni 2006 ....men det er en møkkaby å stå i taxikø i midt på natten! Var i bursdagsfeiring til ene venninnen min i går, gikk før alle var ferdig på byen for å komme meg litt tidligere hjem til mann og barn - og stod nesten 2 timer i taxikø i øs pøs regn! MØKKABY! ....også så fantastisk å krype under dynen for å prøve å få opp igjen kroppstemratur fra -2.....også så grusomt å stå opp med lille gullet ca en time senere..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tøffetøtta Skrevet 18. juni 2006 #2 Del Skrevet 18. juni 2006 haha, skal ikke le, men ser det for meg.. Syntes Bergen er en flott by, men ja det er ikke bare bare og komme seg hjem hvis man er ute i de sene nattetimer. I allefall om man bor litt utenfor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
alvis Skrevet 18. juni 2006 #3 Del Skrevet 18. juni 2006 Hi, hi. Stakkars deg. Jeg har bodde i Begen i fire år, i min ungdom, og husker godt taxikøene og regnværet. Men alt i alt er det en fantastisk by med fantastiske folk:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 19. juni 2006 #4 Del Skrevet 19. juni 2006 He he...ja, skjønner deg godt. jeg bor litt utenfor Bergen, så da jeg var på fest sist leide jeg meg et hotellrom! Tok det nesten som en liten velfortjent ferie:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå