Gå til innhold

kan slankepreparater ødelegge fruktbarhet?

Anbefalte innlegg

jeg brukte et slankepreparat/trening... for en 8 mnd ers tid siden....d heter stack og inneholder efedrin....jeg vet at dette er farlig og ulovlig i norge, og nå lurer jg på om d kan ha gjort noe med fruktbarheten min??

d skulle jo ha vært ute av kroppen min til nå da, men allikevel lurer jg på om d kan ha ødelagt kroppen min, og spesielt lurer jeg på fruktbarheten da.

Fortsetter under...

Neida,det er ikke skadelig for deg lengre nå. Jeg har brukt det i åresvis tidligere,og jeg ble gravid 2 mnd etter jeg hadde kutta det ut for alltid.(hører med til historien at jeg mista i SA i 5 uke,men det hadde ikke noe det å gjøre)

Jeg var aktiv i gym-miljøet før,og MANGE av jentene der som brukte stack,steroider,eff. m.m har fått barn i ettertid,også mens de bare har hatt pause mellom konkurranseperioder.(fitness og kroppsbygging)

Så lenge du holder deg unna alt slikt heretter(inkludert vanlige koffeinholdige drikker og div. preparat de selger på gym/helsebutikker for vektreduksjon eller økt energi),så er det ingen fare,helt sikkert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...