Gå til innhold

God sommer alle kvinns ;-)

Anbefalte innlegg

Etter 2 frys og 2 IVF som gikk i vasken 2. pinsedag på rugedag 12 (Prikk likt som på 1. IVF) tar jeg sommerferie fra alt og alle! Er stolt av meg selv som ikke har vært her på lenge, er dessverre så altfor lett å bli hektet på disse sidene! (Ikke noe galt i det, men det kan bli en smule for intenst i de mest hormonintensive periodene :-( )

Sommeren skal bli fantastisk har jeg bestemt, været er jo en tragedie, men Ambramannen og jeg har allerede satt i gang en storstilt hjemmearbeidskampanje som varer sommeren ut (minst!), nyter hverandre, rødvin, venner og naturen. Kanskje klarer vi ting selv, kanskje får vi "bare" en super sommer. Har "utsatt" sommerferien til siste uke i september da vi skal to uker til den franske riviera for å videreføre "hjemmearbeidet". Tenker ikke fullt så mye på at disse seansene skal produsere et barn, som at vi skal nyte hverandre og ha det bra, kjenner at det føles veldig fint. Er nyforelsket og yr etter 17 år sammen !!!

Ønsker alle en flott sommer, både vi som "mislykkes" og dere som traff blink og ruger videre...

Skal prøve å holde meg unna mest mulig og tenke på meg selv & mannen (selv om jeg kanskje smyger innom, hehe) - så sees & høres vi til høsten der vi selvsagt er superproduktive - om vi ikke har skutt full blink i de deilige sommermånedene!

Klem til alle fra

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5385926-god-sommer-alle-kvinns/
Del på andre sider

Fortsetter under...

GOD SOMMER til deg også:).

Kan nok være lurt å bare nyte sommer månendene og slappe av ja.

Det har jeg tenkt til også (og håpe bare bittelitt da;).

Hvem vet hva sommeren kan bringe?

En nyforelskelse kan jo gjøre underverker, sammen med god mat og drikke og herlige venner og fantastisk sommervær( det er lov å håpe)må det jo bare bli bra!

Klem fra

God sommer til dere alle,

dere er gode å ha, når det rønner på som værst:-)

Håper ikke alle tar ferie fra forumet da,

vi må jo kunne prate om akkurat slike ting som du skriver nå,

nemlig positive ting:-)

Det trengs innimellom, det kan bli mye trist å lese.

Hehe, bare bla etter mine agressive tråder der jeg har fått "nok"

av alt.

Men jeg kommer alltid tilbake! :-)

Sender en ekstra sommerklem til Engangmamma,

du er innom tankene mine daglig:-)

Klem til dere alle

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...