Gå til innhold

Kynnere tydeligvis?

Anbefalte innlegg

Hei 4 uker til termin og våkna kl 6 i morges med fryktelig vondt i magen, den var hard som en basketball, ja ja tenkte jeg, er vel dette som er kynnere. Dette er barn nr 2, men hadde jo aldri noe slikt med nr.1 ja ja men d går nok snart over,særlig.....kl 9 ga det seg såpass at jeg klarte å sove. Var oppe å gikk for d skal jo liksom hjelpe... Sikkert jeg som er litt rar nå, men trudde ikke kynnere skulle være så intense,eller? Var liksom ingen pause. ble litt småpanisk også, begynte å tenke på morkakeløsning og d meste,(mens man ligger å sover :)) men det ga seg jo heldigvis og baby`n er d godt med liv i igjen. Noen andre som har opplevd d slik, eller er d kanskje bare jeg?...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5385810-kynnere-tydeligvis/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest -lilly-

Jeg hadde det på samme måte for noen uker siden. Magen var steinhard i over en time. Klarte ikke bevege meg. Men det gikk jo over. Hadde aldri så sterke kynnere med nr 1.

Tror bare det er kroppens måte å gjøre seg klar til fødsel......

Så lenge ikke kynnerne blir vonde og regelmessige så er det ikke farlig. Morkakeløsning skal visst gjøre veldig vondt, og er smerter som bare varer i ett strekk uten pause.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...