Gå til innhold

Kan NOEN hjelpe meg litt? kimby er du her?

Anbefalte innlegg

Jeg hadde en rar opplevelse i dag..

Vet at det spøker her i huset.. og er livredd for å evt se noe..

MEN, i dag skjedde det. Jeg så en lang slank mann i mørk dress, mørkt hår og alvorlig i ansiktet, han var utrolig pen! sto i døråpningen inn til soverommet, der lille jenta mi lå og sov ettermiddagsluren sin.

Men jeg ble ikke redd, jeg skvatt litt der og da.. så han i 2-3 sekunder, så var det ingenting der lenger..

Klarer noen å se om dette var muligens en hjelper??

jeg er født 28.11.80 om det kan hjelpe..

Fortsetter under...

Kimby skulle vel bort i helga så vidt jeg vet..

Hvor langt unna datteren di var han...? Skjelden hjelpere går veldig langt unna, og ytterst skjelden de viser seg. Da er det noe de vil som regel, noe viktig!

Kan du tidfeste han ut i fra klær?

Det at det "spøker". Hvordan vet du det?

Hadde han ansiktet mot deg, eller mot din datter?

Kan prøve å gå inn på det hvis du vil, om jeg kan finne ut noe.

Han sto kanskje 2 meter unna senga hennes, så på meg..han sto helt strak. kortklipt pent mørkt hår, rundt 30-35 år om jeg skal dømme alder.. han hadde vanlig sort dress, ikke hvit skjorte.. helsort.. han var så pen.. kommer ikke over det..

Vi har merket slamring i skapdører på soverommet før, og Kimby så at det er 2 som "spøker" her. Vet med sikkerhet at det går igjen en mann, første eier av huset. min niese som nå er 7 år, har sett han og fetteren til svigerinna mi så han i fjor sommer. og tidligere nabo bekreftet at han døde her i huset.

(min bror eier nå huset og bor oppe, vi nede)

Klarer du?

Jeg har dessverre ikke penger til det, fryktelig dårlig råd om dagen :(

Kimby, takk for at du avbekreftet at det var en hjelper.. :)

Men jeg ble ikke redd han heller, fikk en varm følelse.. er det vanlig, hvis det er en negativ ånd?

Par timer etter, så var jeg nede i kjelleren for å sette på en maskin med tøy.. da kjente jeg at jeg hvertfall ikke var alene der nede..

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...