**synne** Skrevet 17. juni 2006 #1 Del Skrevet 17. juni 2006 men det stemmer ikke her i huset...Bruker 74 enda vi..(såvidt begynt på 80-bunken) OG så kom jeg på noe genialt...Siden snuppa ikke er så bred rundt livet, at jeg kunne prøve noen gamle bukser og se om ikke de kunne fungere som trekvart bukser -og jammen! Så nå går snuppa rundt i bukser str 62... hehe... søte shortser! Og flere av fjorårets shortser passer i år også!!! Så vi har HAUGEVIS med sommerklær! Det er jo kjekt, hadde bare sommeren komt!!! *hvor er du???!!!* Dette oppdaget jeg selvsagt etter at jeg har handlet en del nye sommerklær... jaja.. Kanskje et tips til andre med ikke fullt så store barn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
polarn & pyrene Skrevet 18. juni 2006 #2 Del Skrevet 18. juni 2006 hei. har også ei lite jente som ikk evokser så fort.Hun har blitt lang, men er like smal fortsatt. Så jeg gjör som du skrev, att jeg bruker mindre str som tre kvarte bukser, Sitter kjempe fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solstjernen - seksbarns mor Skrevet 18. juni 2006 #3 Del Skrevet 18. juni 2006 har dere ikke hatt sommer i byen? Me har kost oss hele uken med sommer og sol i sveio. Grillet flere dager, badet nesten hver dag. Bare vore ute å kost oss, kjeda oss litt i dag da når regnet kom. Men me var ute til klokken var 12.30. Fikk en dose frisk luft i dag og. Ikke dumt det der å gjøre buksene om til capri bukse... fornuftig. Her går det litt i 74 og litt i 80. Men eg orker ikke å ta frem 68 klær, da må eg så langt inn og under alt på boden. Men skal tenke på det til neste år. Kjempe lurt. Takk for tipset Synne!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**synne** Skrevet 18. juni 2006 Forfatter #4 Del Skrevet 18. juni 2006 det har for så vidt vært fint vær, men det blåser stiv kuling fra alle kanter rundt huset vårt hele tiden... Det er litt kjipt... Kanskje vi må ta en tur til sveio neste gang fineværet inntrer...så får vi kanskje nyte det litt vi og..? JAja, nå kaller loppekassen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solstjernen - seksbarns mor Skrevet 19. juni 2006 #5 Del Skrevet 19. juni 2006 Ja så kjipt når den vinden er der. Me bodde oppe i en ås her før... hehe, sveioåsen som den heter og der blåste det hele sommeren. Me hadde aldrig fint vær for det blåste alltid kaldt. Men elsker å bo her nede som me bor nå, blåser så og sei aldrig her. Men tar me turen opp i sentrum så blåser det litt, me ligger godt nedi ei grop her og trær på 3 sider. Kjempe kjekt på sommeren.... bare å komme vet du. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå