Gå til innhold

Dere som har sånn "babytelt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

..evt med solfaktor; er dere fornøyd med det?! Lurer litt på å kjøpe gjennom Go'boken, men det koster 400,- kroner.. Er det like greit å kjøpe en parasoll? Blir det ikke veldig varmt i teltet? Er det lett å pakke ned igjen etc?

Tildes mamma

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Jeg har et som bare spretter opp av seg selv, veldig greit. Følger med fire plugger hvis det skulle være vind, men har ennå ikke hatt behov for det da teltet er veldig stødig. DEt er lett å pakke sammen og. Bare vri litt på det, så krøller det seg i en liten sirkel. Går rett inn i posen hver gang.

Vurderte parasoll, men de blåser så innmari fortover ende om man ikke får de langt nok ned i jorda.... Også har teltet mer beskyttelse mot vind og sol fordi det er tre vegger.

Jeg er kjempe fornøyd, og anbefaler det. Det er myggnetting forran en kan lukke om en vil, og bak er det en "luke" å åpne slik at det kommer luft gjennonm. Foreløpig har det ikke vært dårlig luft eller tett inni det, nei!

kjøpt på Baby Shop til 599,-

Skrevet

Takk skal du ha, *smil*! Det er et godt poeng, det med vind - og myggnetting..

Flere med erfaring? Evt; hvor får man kjøpt det ved siden av babyshop? Har hørt noe om at brio har, men stemmer det? Hvor mye koster det evt?

Skrevet

Jeg kjøpte et på brio til 299. Har ikke fått prøvd det ennå, men høres ut som det er ganske likt det fra babyshop.

Skrevet

Vi kjøpte på Toys 'r' us - samme teltet som på Go'boken til 349.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...