Anonym bruker Skrevet 17. juni 2006 #1 Skrevet 17. juni 2006 ..evt med solfaktor; er dere fornøyd med det?! Lurer litt på å kjøpe gjennom Go'boken, men det koster 400,- kroner.. Er det like greit å kjøpe en parasoll? Blir det ikke veldig varmt i teltet? Er det lett å pakke ned igjen etc? Tildes mamma
*smil* m/ snupp06 & gutt 07 Skrevet 17. juni 2006 #2 Skrevet 17. juni 2006 Hei Jeg har et som bare spretter opp av seg selv, veldig greit. Følger med fire plugger hvis det skulle være vind, men har ennå ikke hatt behov for det da teltet er veldig stødig. DEt er lett å pakke sammen og. Bare vri litt på det, så krøller det seg i en liten sirkel. Går rett inn i posen hver gang. Vurderte parasoll, men de blåser så innmari fortover ende om man ikke får de langt nok ned i jorda.... Også har teltet mer beskyttelse mot vind og sol fordi det er tre vegger. Jeg er kjempe fornøyd, og anbefaler det. Det er myggnetting forran en kan lukke om en vil, og bak er det en "luke" å åpne slik at det kommer luft gjennonm. Foreløpig har det ikke vært dårlig luft eller tett inni det, nei! kjøpt på Baby Shop til 599,-
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2006 #3 Skrevet 17. juni 2006 Takk skal du ha, *smil*! Det er et godt poeng, det med vind - og myggnetting.. Flere med erfaring? Evt; hvor får man kjøpt det ved siden av babyshop? Har hørt noe om at brio har, men stemmer det? Hvor mye koster det evt?
Gjest Skrevet 18. juni 2006 #4 Skrevet 18. juni 2006 Jeg kjøpte et på brio til 299. Har ikke fått prøvd det ennå, men høres ut som det er ganske likt det fra babyshop.
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2006 #5 Skrevet 18. juni 2006 Vi kjøpte på Toys 'r' us - samme teltet som på Go'boken til 349.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå