Gå til innhold

April: gressenke igjen...

Anbefalte innlegg

Så fikk vi bekreftet at gubben må ut og reise -igjen...Til India (!) denne gangen. Han må reise neste helg, og vi skal på ferie helgen deretter...Håper inderlig han rekker tilbake i tide!! Han vet ikke hvor lenge han må bli der enda... Blir rimelig sur hvis han ikke når tilbake..Ikke på ham, men på sjefen -som vet at vi skal på ferie... Regner med han blir en uke, og da er svigers også borte så jeg blir helt alene hele uka :( Tror jeg må ta sats og kjøre på besøk til noen, enten hjem eller til odda... Liker ikke å være alene så lenge..snuppa er jo her, så tiden skal nok gå..men er jo så vant til litt mer avlastning enn fullstendig eneansvar... *sukk* Nei, nå bare syter og klager jeg..men ble litt deppa av den sure beskjeden...

Ellers hadde gubben snuppa med seg på hytta i dag, så jeg har hatt helt fri til bare å strikke... Så nå er en julegave klar og nesten ferdig med en bursdagsgave... :) (Ja, jeg er den typen -som begyner på julegavene om sommeren.. -må det skal alt bli ferdig i tide (ü) )

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5385264-april-gressenke-igjen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Litt kjipt og nå som dere kanskje ikke hadde tenkt at det skulle komme en slik tur... og enda kjipere om han ikke kommer hjem til dere skal reise.

Eg har ikke fått med meg at du skal noen plass heller eg da... har ikke vore her så mye denne uken, så om du har skreve om det en plass så finner eg det kanskje. Men kan eg spørr om hvor dere skal *hehe*

Men godt med en dag der du har kunne fått slappe av og kose deg med strikkingen. Eg har selv strikket en poncho og nesten ferdig med en lue denne uken, bursdagsgave. Ja nå når me kommer til den 24 juni - da er det bare et halvt år igjen til jul.... hehe - eg har også begynt... ;)

Hei igjen, så koselig da. ¨

Ja da er det nok ikke så lett å utsette ferien litt heller, da må han bare nå det.

Men kjempe koslig med telttur, me var i danmark da Gullhår var nesten 2. Bodde i campingvogn en uke. Koslig men varmt, Gullhår spiste nesten ikke noe hele uken. Ellers var turen helt fantastisk.

Blir sikkert en kjempe koslig tur.

Og da har jeg levert mannen på flyplassen...Fy søren så trist!! Måtte ta meg sammen i bilen tilbake for ikke å stortute.. hehe.. litt humørsyk, ja.. Så nå har jeg hatt et raid i butikkene igjen for å glemme sorgen... Og akkurat når jeg var komt ovenpå igjen får jeg verdens fineste mld på mobilen av han... Uff, hvordan skal dette gå... Får finne frem strikkepinnene, da går tiden veldig fort.. håper jeg. måtte bare sutre litt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...