Gå til innhold

April: Kan ikke vi "gamle" fra BIM bruke disse sidene aktivt?? det er så koselig å se"kjente" her fra den tiden før barnet mitt ble født!!!


lilleputt

Anbefalte innlegg

sikkert bra på de andre sidene også, men der blir liksom ALLE fremmede igjen!!!

nå synes jeg det stadig dukker opp en etter en som jeg kjenner igjen fra BIM!! selv om det var en tung ventetid... var det veldig fint og minnerikt også, og mange av disse nickene får meg til å mimre litt tilbake.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei på deg:)

Vet ikke om du anser meg som en av "de gamle på bim", men jeg vil bare si at jeg synes ideen din er god:) Tiden på bim var fin, og det er koselig å "snakke" med de man hadde kontakt med her på dib også.

 

Så jeg dytter litt på denne jeg:)

 

Hvordan går det med dere forresten? Her er alt bare bra. Kristoffer er verdens blideste unge. Han er stort sett blid og fornøyd hele tiden, bortsett fra på "bæsjedagen". Han bæsjer nemlig bare hver 4.-5. dag:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

så hyggelig!!!!!

 

vi har det utrolig bar!! lille gutten er helt vidunderlig. vi sover jo hele natten i tillegg og er ute dagen lang og koser oss!!! pappan er endel hjemme også, vi lever enda litt i en lykkerus....

 

helt enig i at det ikke er så mye aktivitet her- men det er noe helt annet nå som vi har blitt mødre!!!

 

ha det bra jenter så snakkes vi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia!

 

Kjempekos.jeg var innom litt før jenta mi ble født 28.4, og jeg synes det er kjempekos og "snakke" med andre som er i samme situasjon. Jeg er 33 år og førstegangsfødene og nå koser jeg meg hjemme med ei 8 uker(i dag!) lita tulle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også her, men liten aktivitet her inne på april-klubben, dessverre. Vi får rekruttere flere=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Heisann jeg var også masse på bim i svangerskapet, men vet ikke om jeg ble så veldig lagt merke til. Brukte i allefall masse av tid der inne, så jeg anser meg selv som en av de gamle bimmerne i hvertfall :P

 

Dette er første turen min inn på april klubben, holde mest til på skravlesiden og småtroll 0-1 år :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Jeg var på bim på Aprilklubben der, hadde helt glemt av at det var en aprilklubb her inne også..men her er jeg! Fikk jenta mi 8 april.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oj, visste ikke at det fantes klubbside her jeg...hehe.

Fikk barn 30 april med haste-ks. Var stor tilhenger av bim-siden før han kom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...