Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Endelig har du fått samtale:)

jeg fikk ikke samtale før det var kun 18dager til min termin, og som du sikkert har fått med deg, fikk jeg innvilga ks da etter mye om og men, men ks ble ikke bestilt før nå på onsdag, og skal ha det til mandag (6 dager før termin) jeg skjønner godt frustrasjonen din ang at det nærmer seg termin, jeg er et vrak selv...og gleder meg til det hele er over!!

Men det ble ikke nok med rotet hos legen i porsgrunn...

for jeg fikk beskjed av henne å møte opp på TSS fredag 16/6 kl 9 for undersøkelser og ks ville bli tatt på mandag, men da jeg kom dit...fikk jeg beskjed at nei jeg hadde ikke time da....men mandag i stedet og ks ville bli tatt tirsdag, både jeg og mora mi (som var med) holdt på å gå i oppløsning, jeg har møtt så mye motgang nå at jeg vet snart ikke hva jeg skal gjøre.....

men etter FIRE timer og masse hit og dit og opp og ned så fikk jeg nå beskjed om at ks ville bli tatt mandag *juble*

Så i morgen kveld blir jeg innlagt, og på mandag blir jeg mamma:D

Endelig:))

Lykke til med samtalen din, ikke gi deg før du får det som du skal!!!

Håper du slipper alt tullet som jeg har vært igjennom!

Evt neste svangerskap....skal jeg til tønsbeg veit jeg!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5385056-labbeliten/
Del på andre sider

Fortsetter under...

skjønner de ikke hvor slitsomt det er både fysisk og psykisk disse rotekoppene??? Helt utrolig!! Godt at det ordnet seg til slutt. Blir du lagt inn dagen før? Hva med mannen? Du får vel et ca klokkeslett som han må komme til.

Lykke til! Skal tenke på deg på mandag!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5385056-labbeliten/#findComment-5386053
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...