Gå til innhold

Juni: Jippi, Gravid:)

cec26

Anbefalte innlegg

Da er jeg gravid... termin 24 februar.. og ja jeg vet det er noen som kommer til å skrive : at du orker og alt det der... men ja, jeg orker og gleder meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så mye!

Vi har snakka om det selv her vi, og har fleipa om at barnet skal bli til på bryllupsnatta (jada, har eggløsning akkurat i de tider også!) Men tror vi drøyer'n likevel nå, pga vi vil ha litt bedre økonomi først. Så jeg er absolutt ikke av de som sier: "at du orker..." og sånne ting ;)

Lykke til med svangerskapet, blir spennende dette!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulere så masse..

Er vel ingen som dømmer for at noen vil ha tette barn.. :)

Lykke til i svangerskapet. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer! Selv har jeg termin 29. august, og jeg er overbevist om at det går bra! Tror ikke det er mindre slitsomt med en 2 eller 3-åring fra før, enn det blir nå. Litt flere bleier kanskje, men hva gjør vel det? Nå sa jeg riktignok ikke jippi da jeg ble gravid, men nå kan jeg ikke tenke meg noe bedre tidspunkt å få nr. 2 på =) Lykke til med svangerskapet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse... Jeg tror dette er en fin aldersforskjell jeg. Selv har jeg 2 år mellom mine og det ble bare sjalusi. Min svigerinne har 1 år mellom og det går kjempefint. Jo visst er det slitsomt til tider, men tenk bare på hvor moro det blir for de små å vokse opp..

hadde jeg ikke hatt 2 tette fra før ville jeg nok ha prøv på neste mann nå jeg også, men vi venter i stedet noen år.- Ønsker meg barn nr 3 etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse :-). Snufs - nesten så man ønsker seg enda flere babyer selv... (men det skal vi ikke ha!!! - tror det holder med 3 :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer gratulerer. Det går nok helt fint skal du se. Selvfølgelig sikkert slitsomt innimellom. Men det føles jo slitsomt uansett iblant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei anonym:) Hvorfor syns du er det tidlig å fortelle det? Jeg venter ikke til jeg er tolv uker på vei jeg med å fortelle at jeg er gravid til noen... gjorde ikke det sist heller... smak og behag..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...