Gå til innhold

Hva tenker dere om dette??

Anbefalte innlegg

Vi skal på en liten weekend-tur om ikke lenge. Vi har me oss lillegutt på 6 mnd. Vi skal jo ligge på hotell der det kun er ett rom, så alle tre sover på samme rom.Han legger seg alltid mellom sju og åtte. Hadde dere tort å gått ut av rommet (en tur i kafeen/baren)å tatt med babycall. Eller ville dere da sittet på rommet hele kvelden og hvisket til hverandre ? Jeg er usikker når det gjelder dette, mannen sier at vi må se det hele an når vi kommer dit, hvor langt unna rommet er osv.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5384565-hva-tenker-dere-om-dette/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var en tråd om dette for en stund siden. Søk på babycall i forum oppe til venstre, så får du opp en tråd som heter: 1-åring på hotelltur..osv.

Der ser du mange svar:-)

Vi var på hotelltur for et par mnd siden, og vi lå på rommet og spiste smågodt og så på tv:-) Så vi tar ikke sjansen....

jeg er enig med mannen din, hadde nok tatt den med, men om dere har rom i 6/7 etg, og kafeen er i 1, etg hadde ikke jeg satsa på at babycallen rakk så langt. Ville evt satt på gangen(om det finnes stoler/salong det går ann å sitte i rett utenfor rommet). ville uansett babycall eller ei sjekket babyen innimellom.

Annonse

sambo sier nei, sitt på rommet og oppfør dere normalt stille. barnet sovner nok tilslut.

jeg mener det kommer an på. men hadde vært veldig tvilende. ville nok ha ringt å hør om det var balkong eller noe. sitte grupper på korridoren.

disse babycallene virker ikke så godt gjennom tykke vegger har jeg inntrykk av, og det er det jo på hoteller.

skeptisk, veldig skeptisk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...