Gå til innhold

Er det galt av meg å forvente å få litt av foreldrene mine? (litt lang)

Anbefalte innlegg

Hovedinnlegger igjen!

Ser at det er delte meninger om dette. Jeg har skrevet et svar på mitt eget innlegg lenger opp, men det virker ikke som om alle har lest det (ganske mange svar å lese gjennom, så skjønner det). Som jeg skrev der, så er det vel egentlig følelsen av manglende interesse hos "mine" som er sårende. Da jeg skrev at jeg forventet å få noe av foreldrene mine, så var det kanskje litt feil ordbruk. Håpe var nok mer riktig.

Jeg er ikke bortskjemt og vant til å klare meg selv, så det var ikke sånn at jeg forventet at foreldrene mine skulle knuse sparegrisen og hive penger etter oss, men jeg synes ikke det er rart at jeg føler det som leit når hans foreldre gir oss masse og mine nesten ingenting. Det er veldig mange måter å vise interesse på og det trenger overhodet ikke å være penger! Bare det å uttrykke stor glede over å skulle bli besteforeldre hadde vært nok i massevis! Men når jeg føler at det også uteblir, så er det ikke så moro...

Det er flere som har skrevet i sine svar at de også følte det sånn før babyen ble født, men at alt endret seg etterpå. Jeg håper det skjer her også, for jeg vil jo så gjerne at min familie skal være en del av mitt barns liv! Det er greit med hyggelige svigerfamilier, men ingen er som sine egne.

Håper det med dette kommer litt klarere frem hva jeg mener.

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...