Susan*lillegutt og mini* Skrevet 17. juni 2006 #1 Del Skrevet 17. juni 2006 Synes det er så mange nye nick her:) Er kjempe koselig å se nye nick her=) Kan dere ikke presentere dere kort=) Mange barn,kommer fra,når barnet er født og slikt=) Hadde vært kjempehyggelig om dere kun gjort det så vi kunne blitt kjent med dere?= Og hjertelig velkommen hit=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bj8hhh Skrevet 17. juni 2006 #2 Del Skrevet 17. juni 2006 Hei, Jeg er litt ny her da, men ikke helt ny :-) 32 år, 2 barn gutt på 14 år og ei lita tulla født 1. april. Bor i oslo. Du da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan*lillegutt og mini* Skrevet 17. juni 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 17. juni 2006 Hei=) Velkommen som "ny" da hihi=) Jeg er 22år,bor i bodø og lillegutt er også født 1.april,men er født 5 uker for tidlig,hadde ikke termin før 6mai da=) han er mitt første barn (bortsett fra tvillinger i himmeln) og gubben har ei datter på 5 år fra før =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bj8hhh Skrevet 17. juni 2006 #4 Del Skrevet 17. juni 2006 Takk takk for velkomsten. Jeg er nok mer titter enn skriver men prøver å bli flinkere... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan*lillegutt og mini* Skrevet 17. juni 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 17. juni 2006 Så bra da:) alltid hyggelig med nye nick på innlegg og nye personer å bli kjent med=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Afrodite* Skrevet 17. juni 2006 #6 Del Skrevet 17. juni 2006 Heisan:) Er ganske ny på klubbsiden. Jeg har en gutt som er født 15.04.05 i Førde. Er 23 selv og bor sammen med barnefaren som er 33. Er lærling innen kontor og skal ta fagprøve mot slutten av året. Vi bor på en liten øy med ca 800 innbyggere ytterst i Sognefjorden. Virker som om det veldig hyggelig stemning her inne! Det er jo kjempe koselig:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå