Gå til innhold

Hvor tidlig testet dere ?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei damer. Jeg holder egentlig til inne på vi over 35 som prøver å bli gravide. Siden det ikke er så lenge siden dere testet pos, så håper jeg noen kan svare meg? Hvor lenge før IKM testet dere? De nye CB testene sier jo at man kan teste 3 dager før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg testet ekstremt svakt positivt på hurtigsvar sine tester to dager før IKM. (Sånn at jeg var usikker på resultatet). Testen var imidlertid bittelitt sterkere dagen etter, og på IKM dagen var den klart (men fremdeles svakt) positiv. Tror nok jeg ville vært mindre usikker om det var CB jeg hadde brukt to dager før IKM, men spanderte ikke på meg en CB før jeg var over IKM og hadde testet svakt positivt med hurtigsvar :-) Tok meg altså tre billigtester og en CB før jeg slapp jubelen løs denne gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk første svake strek på billigtester 10 dager etter EL. Positiv digital CB dagen før IKM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testet på ikm dagen og hadde en veeeldig svak strek. Testet på nytt 2 dager etter og da var den kjempesterk. Brukte CB begge ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testet på ikm.... en svak strek.. testet dagen etter... og streken var forsatt svak, men litt sterkere... dette var CB

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg testet bare 8 dager etter eggløsning, og da var den svak possitiv, så tok jeg en cb 10 dager etter eggløsning og da slo den ut sterkt, så jeg tror egentlig jeg skulle hatt mensen tidligere denne mnd enn normalt;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei,

 

Jeg hadde kjøpt inn 10 billigtester og begynte å teste 2 dager før IKM, og da fikk jeg klart negativ. Dagen etter IKM fikk jeg også negativ, men begynte å lure litt siden mensen aldri hadde vært over tiden i det halve året vi prøvde. Jeg var ganske sikker på at jeg var gravid lenge før jeg fikk posetivt svar, og testet hver dag frem til ca fem dager etter IKM. Da kunne jeg endelig slå fast at en "strek er en strek", selv om den var veldig svak. Kontrollstreken var veldig sterk , mens teststreken var veldig svak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testet to dager før ikm jeg! Da var den veldig svak positiv. Dette var med quick respons! Så tok jeg en test morgene etter, altså dagen før ikm, denne var også svakt positiv, men litt sterkere enn den andre! Dette var clearblue!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg testa dagen før ikm. Hadde mistanke om at jeg var gravid for jeg var så mye trøtt. Og mistanken ble bekrefta, et blått kryss!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testa svaaaakt positivt fire dager før ikm, med QR. Men det var tydelig en positiv test. Litt sterkere to dager før ikm, og et knallblått kryss(CB) dagen før ikm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg testet i dag 4 dager OVER ikm og rakk så vidt å tisse ferdig på pinnen før det lyste to kraftige streker opp på min:)Det var test fra hurtigtest.no.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...