Gå til innhold

Nå er vi mange med IKM i disse dager!!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei Ia69,

Jeg har IKM 18 (idag)eller 19 juni. Har min sedvanlige hodepine, sikker tegn på at mensen kommer. Testet idag = negativt. Ikke noen overraskelse, tror nemmelig ikke jeg hadde EL denne måned.

Men jeg blir trist likevel. Var så lei meg igår. Truffet en veninne som er gravid med andremann. Det er fantastisk, jeg gleder meg, men jeg gråt hele kvelden igår. Hadde lyst til å ventilere mine tanker med dere, men vil ikke at dere her skal bli missmodige. Jeg vil skrive sånt som kan glede, oppmuntre og bygge opp dere her, men akkurat nå föler jeg meg langt nede.

Hadde veldig onde bryster ca 7-8 dager etter forvented EL, det sprengte og "brann", gjorde meg veldig håpefull. Men etter 2 dager forsvant det. Var vel hormonene som går opp og ned..

Tanta står vel og lurer bak huset her..

Store klemmer til deg og alle,

Jeg vet akkurat hvordan du har det mamamimmi..

En bygger jo opp forhåpningene hver gang, og skuffelsen blir like stor uansett. Kanskje enda større etter som tiden går uten å lykkes i dette her..

Og du må også skrive her når du er langt nede, det er kanskje da man trenger det aller mest!! Og det er da det er så viktig at vi støtter hverandre, for det er helt normalt at vi føler oss oppgitt og lei i dette prosjektet.

Skjønner godt at du var lei deg i går... det er sååå frustrerende å forholde seg til andre lykkelig gravide. En føler seg dobbelt så mislykket selv, og kjenner veldig på savnet!

Jeg for min del er også litt på vei ned kjenner jeg..

Har hatt veldig vonde bryst, tendens til kvalme og halsbrann, overfølsom luktesans og litt stikking/murring nederst i magen.

Men nå kjenner jeg nesten ingenting i brystene lenger, og har mer mensenmurringer. Det er jo bare så typisk ett par dager før trollet kommer!

Har også tempet denne gangen, og tempen har holdt seg noenlunde høy. Hadde en liten sving nedover, som jeg trodde kanskje kunne være en implantasjon..., og så steg den igjen. I dag var den på vei nedover igjen...

Kjenner jeg blir så dritt lei, og forbannet fordi dette ALDRI kan ordne seg!!! Samtidig som jeg nå prøver å psyke meg opp til å møte denne kjærringa, face to face..

Uff, mye syting på meg nå... men greier ikke å være positiv akkurat nå!

MEN vi SKAL greie dette til slutt mamamimmi!!!

Du må fortelle hvordan det går videre med deg nå da!!

Stor og varm klem

Hei igjen ia69,

Glemte å si..sånn temperaturdip ca 7 dgr etter EL er litt vanligare når man er gravid.Har jeg lest. Du har jo også en del symtomer, så jeg håper du har noe på gang! Du sa temperaturen var på vei nedover idag, håper den går opp litt i morgen igjen!

Ingen tante her men så har jeg tatt enda en, og den siste på laaang tid, grav test og den er negativ. Da venter jeg bare på tanta, fint hvis hun kommer når hun skal, da.

Lurer på hvis jeg skal bestille tid hos legen. Hadde en cyste på eggstokken som legen sa skulle försvinne av seg selv (januar). Jeg vil sjekke at den er borte.

Krysser alt for deg.

Klemmer

Hei igjen mamamimmi =)

Ja, jeg håper desperat enda, men er vel ikke så optimistisk..

Det er så typisk at ømheten i brystene forsvinner ett par dager før heksen dukker opp, og det har jo skjedd nå igjen..

Men jeg håper jo likevel at dette ikke nødvendigvis betyr at jeg ikke er gravid da.. Gir ikke helt opp før hun viser seg.

Hadde bitte litt blod i utfloden for ett par dager siden, som jeg håpte var en festeblødning...

Det er helt utrolig hvordan en fokuserer på ALT som kan tyde på en graviditet =)

Jeg hadde også en cyste på ene eggstokken i desember, når jeg var til gynekologen. Tenkte også på at jeg skal få sjekket dette igjen snart, om jeg ikke er gravid. Det er sikkert lurt!

Skal krysse masse for oss begge, mamamimmi. Lykke til!!

Klem

Annonse

Ja, og når begynner vi testinga.....? Jeg vet ikke im jeg klarer å vente til over neste helg altså. Har IKM 25, altså søndag. Føler nesten jeg har mens murringer nå. Etter at jeg ble kjent med dere her inne har jeg jo blitt verdensmester i å kjenne etter ting også da.

Husk meldeplikten jenter!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...