Gå til innhold

Ny presentasjonsrunde :) ?

Anbefalte innlegg

Jeg er ikke så oppdatert på hvem som er hvem, hadde vært gøy om alle kunne tatt en kjapp presentasjon.

Får begynne med meg selv ;)

Jeg er 26 år, bor i Arendal men opprinnelig kristiansander. Venter nr. 2 i november og gleder meg storveis til det.

Har vært på et BIM treff, og det var kjempekjekt.

Håper vi kan få satt opp et nytt et snart.

Mvh *mamma_i_november*

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5383924-ny-presentasjonsrunde/
Del på andre sider

Fortsetter under...

ok, jeg er 25 år gammel, gift og har en gutt på vel 2 år. Bor i de indre bygder. Min termin er 21. juli, og det er heldigvis ikke så lenge til nå:-)

Det var meget enkelt og kort fortalt om meg, men vi treffes vel på bim-treff, og da kan dere få vite mere...

(for jeg er jo veldig spennende og interessant)

Annonse

Hei! Jeg er 29 år 23 juli, så det kan være ett par av dere får på min bursdag:-). Har ei jente som fyller 3 år 8 oktober og venter ei ny 3 oktober. Er gift og bor på blakstadheia. Vokst opp i indre agder på en plass med ca 150 innbyggere. Flyttet ganske ung til stavanger bodde der til j ble 26, så flyttet vi sør over igjen..Har gått på Hia i grimstad i år..

Heihei! Huff, jeg er her inne alt for lite... Virker som en hyggelig gjeng, dere!:)

Jeg er iallefall 24 år, bor ca 800 m. fra Arendal sentrum, har gjort unna 2 år sykepleiestudier( på HIA i Arendal), og tar permisjon neste år.

Bor sammen med verdens beste gutt, og to søte kattepuser.

Har termin 21. juli, og det blir en stor og fin gutt!

Har svangerskapsdiabetes, og er på poliklinikken i 4. etg. på SSA 1 gang i uka.

Hei! Jeg er 29 år, samboer og forlovet. Har en jente på 3,5 år fra før, og venter en ny baby 18 september. Jeg egentlig fra Froland, men har bodd de siste 10 årene på Saltrød. Her ikke vært på noen treff ennå, men nå er jeg blitt sykemeldt så kanskje jeg på anledning når.

Hei!

Jeg hører egentlig til på DB, men blei kjent med en del av gjengen her mens jeg gikk gravid :-)

Jeg er 25 år, og 8. mars i år fikk jeg ei lita tulle som heter Lila. Vi bor på Hisøya/Arendal, men jeg er opprinnelig fra Hønefoss. Flyttet hit da jeg var 13 år... Sambo er fra Trondheim, så her kommer vi fra hver vår kant fra landet :-) For 2 år siden fikk vi oss en hund, så nå mangler vi bare stasjonsvogn på å bli helt A4-familie ;-) Er noen interessert i å se bilder av jentene mine, så ligger det under nicket mitt (det nye) på "Våre album".

Hilsen "the bimmer" formerly known as Hanne_L

Annonse

Heisann.

Jeg har ikke vært klar over at det er egen side for aust agder her. Så nå ble jeg jo glad. Satser på at jeg ikke blir her så lange da. Har termin 21.juli så det er jo bare 4 uker igjen nå. Jeg er samboer og venter nr 1. Er 21 år gammel. Hadde vært gøy å slengt meg med på et treff for å bli kjent. Men jeg kommer vel i barselgruppe med noen av dere fra Grimstad ihvertfall:)

• 2 uker senere...

Heisann alle sammen.

Jeg er separert, 30 år og bor på Fevik. Jeg venter nr. 2 (visstnok en gutt) i slutten av november (UL termin 24.11). Har en jente på 2 1/2 fra før. Jobber i Arendal kommune.

Synes det hadde vært kjmpe koselig åkomme i kontakt med andre "vordene" og blir mer enn gjerne med på treff o.l

Jøss, så mange det ble her plutselig da..

Hører egentlig til på DIB også, men trives så godt her blant gamle kjente atte.

Vi bor på Bie i Arendal. Datteren vår er nå blitthele 7 mndr aktiv krabat.

Samboer

Omsorgsarbeider og jobber på Plankemyra

Førskolestudent, men har perm....

Ja, også er ljeg 28 år. Blir 29 den 27november:-)

Håper vi alle kan treffes snart. God sommer!

hei,

jeg er 23 år, gift, venter en gutt i midten av november og jobber i Arendal kommune. Bor i Arendal sentrum. Så mange vi er fra Agder:)

Har ikke vært på BIM treff tidligere, men skal kaste med på neste gang. Leste om en som jobber på Plankemyra - det gjør min mor også! (Ikke at det er så spennende, men litt morsomt likevel)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...