Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!

Hvilke symptomer har dere og hvor lang tid etter dere testet fikk dere de??

Jeg har så lite symptomer synes jeg-vet at jeg er lite på vei (har nettopp testet), men siden vi har hatt prøverør så føler jeg at jeg f.eks. burde vært mer kvalm...

Eneste jeg kjenner er at jeg har litt økt matlyst, er litt trettere enn vanlig og litt oppblåst i magen. Puppene var ømme, men det er liksom gått litt tilbake synes jeg.. Jeg var også litt dårlig i magen rundt rugedag 13-15, men det er jeg heller ikke lenger.

Tenker på dette absolutt hele tiden nå- og legger merke til ALT ved kroppen. Blir vel bedre etterhvert håper jeg..:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5383753-symptomer-dere-som-er-gravide/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Tine!

Jeg har vært veldig trøtt, vondt i puppene og litt hodepine. Men dette forsvant da jeg sluttet med Crinonen. Eneste jeg har av symptomer nå er økt utflod. Tynn, vannaktig utflod.

Jeg kjente absolutt ingenting sist jeg gikk gravid, så kanskje du også er av den typen.

Hei Tine :)

Jeg hadde mye symptomer før jeg testet positivt, jeg var ganske så sikkert på at jeg var gravid :) Og det var jeg jo :) Småkvalm, økt matlyst vonde pupper og trøtt. Symptomene er verre nå, med mye kvalme og utrolig ømme pupper.

Men ikke tenkt så mye på dette med symptomer, det varierer fra kvinne til kvinne og fra svangerskap til svangerskap. Alt etter hvordan man reagerer på hormonene. Etter tidlig UL der vi så to små spirer, så merker jeg at jeg slapper mere av. Naturen går sin gang, og det er ikke mye vi kan gjøre fra eller til nå. Skal du ha tidlig UL i uke 7?

Meld deg inn i terminklubben for februar 2007, så treffes vi også der :) Rekner med du har termin i februar? Jeg har termin 07.02.07.

Klem fra

Hei Tine! Gratulerer ennå en gang! Jeg er i dag 8+1, og har ingen plager! Jeg merker magen litt, men ikke som mensen. Jeg blir bare glad når jeg merker den, for da må det jo være noe der! Det er heller ikke vondt. Brystene ble større allerede etter EL-sprøyta, og de holder seg store. Nå kan jeg ikke bruke mine b-cups mere, og en C-cup er nesten for liten den og.. Og ja, de er ømme. Jeg merker dem når jeg går, og jeg kan nesten ikke sove på magen, for det er som å ligge på noen ømme kuler... Ellers har jeg kortere lunte enn jeg pleier å ha...

Lykke til videre i svangerskapet!

klemmer fra

Annonse

symptomer er veldig forskjellig fra person til person, men kvalmen kommer som regel ikke med det føsrte, det kommer rundt 6-7 svangerskaps-uke, (har selv vært gravid 8 ganger) mens-murringer, litt vont i kors-ryggen, samt hyppig do-besøk og ømme pupper!! er noen av de symptomene som er ganske vanlig tidlig...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...