Gå til innhold

helt pyton akkurat nå..hjelp meg!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

går å venter på å finne ut om jeg er gravid ... hadde EL 5 eller 6.juni,dvs.om jeg får M så kommer den 19 el 20.juni...riktig? Så om jeg går over det,betyr det gravid??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvilken dag du får M kan jo variere litt i forhold til syklus vel? Hvordan er syklusen din vanligvis da??? Ta en test - så får du vite :o) Flere av testene slår ut på 25 HCG og hadde du EL 5/6 juni bør HCG'en din begynne å bli påvirket av det nå... Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok test for 4 dager siden og den var negativ :( men det var vel tidlig å teste? Føler bare at jeg kanskje er gravid..... Har ingen kontroll på syklus,bare at EL test slo ut 5/6 juni og da lurte jeg på når M kom??????????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som sagt i et tidligere innlegg kommer det ann på syklusen din det om den er 28 dager eller mer.Vanskelig å si.Men vent en uke du å ta en test til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for 4 dager siden var for tidlig... Det tar ca en uke fra eggløsning til egget fester seg... og deretter trenger jo kroppen noen dager på å produsere nok hormoner til at det slår ut på en grav.test...

 

Enig med S her at du bør ta en vanlig CB... De reagerer på 25HCG, de digitale reagerer på 50 HCG... QR vet jeg ikke hva reagerer på , men hos meg er det såvidt de er positive en uke etter at CB har gitt meg positivt svar....

 

Lykke til!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ok,takk for svar. Trodde bare at det var en regel på at M kommer så og så mange dager etter EL???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mensen kommer som regel 14 dager etter EL, men varierer ofte med pluss/minus en-to dager hos mange jenter. Jeg har for eksempel alltid hatt tolv dager mellom EL og mensen. Om EL-testen slo ut 6. juni, hadde du mest sannsynlig EL innen 48 timer etter at testen slo ut. Du må altså plusse på inntil to døgn etter positiv EL-test før du plusser på enda 12-16 dager for å finne IKM. Men det er lov å teste med CB før den tid da :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Jeg hadde EL 4 juni. Testet positivt på fredag, og lördag morgen;-). Klarte ikke helt å stole på resultatet. Men ta testen med morgenurin, så tidlig, for da har man visst mest HCG i blodet. Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...