Anonym bruker Skrevet 17. juni 2006 #1 Skrevet 17. juni 2006 går å venter på å finne ut om jeg er gravid ... hadde EL 5 eller 6.juni,dvs.om jeg får M så kommer den 19 el 20.juni...riktig? Så om jeg går over det,betyr det gravid??
Mamman til Sofie 180207 Skrevet 17. juni 2006 #2 Skrevet 17. juni 2006 Hvilken dag du får M kan jo variere litt i forhold til syklus vel? Hvordan er syklusen din vanligvis da??? Ta en test - så får du vite ) Flere av testene slår ut på 25 HCG og hadde du EL 5/6 juni bør HCG'en din begynne å bli påvirket av det nå... Lykke til
Gjest Skrevet 17. juni 2006 #3 Skrevet 17. juni 2006 Ta en Clearblue test du.Ikke CB digital,men vanlig.Ikke ta Quickrespons heller.
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2006 #4 Skrevet 17. juni 2006 Tok test for 4 dager siden og den var negativ men det var vel tidlig å teste? Føler bare at jeg kanskje er gravid..... Har ingen kontroll på syklus,bare at EL test slo ut 5/6 juni og da lurte jeg på når M kom??????????
Gjest Skrevet 17. juni 2006 #5 Skrevet 17. juni 2006 Som sagt i et tidligere innlegg kommer det ann på syklusen din det om den er 28 dager eller mer.Vanskelig å si.Men vent en uke du å ta en test til.
Mamman til Sofie 180207 Skrevet 17. juni 2006 #6 Skrevet 17. juni 2006 for 4 dager siden var for tidlig... Det tar ca en uke fra eggløsning til egget fester seg... og deretter trenger jo kroppen noen dager på å produsere nok hormoner til at det slår ut på en grav.test... Enig med S her at du bør ta en vanlig CB... De reagerer på 25HCG, de digitale reagerer på 50 HCG... QR vet jeg ikke hva reagerer på , men hos meg er det såvidt de er positive en uke etter at CB har gitt meg positivt svar.... Lykke til!!!
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2006 #7 Skrevet 17. juni 2006 Ok,takk for svar. Trodde bare at det var en regel på at M kommer så og så mange dager etter EL???
otilde *14.05.2009* Skrevet 17. juni 2006 #8 Skrevet 17. juni 2006 Mensen kommer som regel 14 dager etter EL, men varierer ofte med pluss/minus en-to dager hos mange jenter. Jeg har for eksempel alltid hatt tolv dager mellom EL og mensen. Om EL-testen slo ut 6. juni, hadde du mest sannsynlig EL innen 48 timer etter at testen slo ut. Du må altså plusse på inntil to døgn etter positiv EL-test før du plusser på enda 12-16 dager for å finne IKM. Men det er lov å teste med CB før den tid da :-)
Heihvordetgår Skrevet 18. juni 2006 #9 Skrevet 18. juni 2006 Hei Jeg hadde EL 4 juni. Testet positivt på fredag, og lördag morgen;-). Klarte ikke helt å stole på resultatet. Men ta testen med morgenurin, så tidlig, for da har man visst mest HCG i blodet. Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå