Solstråle* Skrevet 17. juni 2006 #1 Del Skrevet 17. juni 2006 I dag var jeg å skulle kjøpe sandaler til klumpen. Jeg målte foten da han fikk sko for ca to mnd siden. Siden jeg har lest at man bør måle føttene til de minste hver 2.-4. mnd, så har jeg ikke trengt å måle de før nå. Men da vi målte i butikken i dag hadde han gått opp to str!!!!!!!!!!!!! Stakkar liten. Det vil si at han har gått med to nr for små sko i ... ja, gud vet hvor lenge!! Heretter skal jeg måle hver gang vi er i nærheten av en sko butikk. Jeg har jo kjent etter ofte når jeg tar på skoene for å sjekke. Selv om jeg vet at det ikke er vits i fordi de krøller tærene.... Auuuuu, tenke dere å gå med to nr for små sko. Huff!! Da var det riktig nok medregnet de 12 mm som skoen skal være for stor når man kjøper de. Men en str er også VONDT!!!! Så husk å måle føttene til småttisene med jevne mellomrom. De vokser i rykk og napp!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan*lillegutt og mini* Skrevet 17. juni 2006 #2 Del Skrevet 17. juni 2006 Der sier du noe ja=) Skal å måle føttern hans nå i uke som kommer,skal kjøpe sandaler eller tyne sko for sommeren,så da skal det måles,tror også han har gått opp i sko str.men virker som om skoen er store nok enda,tærn er ikke helt fremme i tuppen,og han går bra med skoene på,og ser ikke ut til at han har det vondt heller. men takk for at du minte megpå det=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smokie m/ nr 3. Skrevet 19. juni 2006 #3 Del Skrevet 19. juni 2006 Lurt å hugse på det!! Eg trur ikkje skoa til småen din har vore for små, dei vert jo kjøpt 10-15 mm for store for at han skal ha plass å vekse i dei. Så han har sikkert hatt plass likevel :-) Minsten her har ikkje slept seg endå, så eg har ikkje kjøpt sko. Når han er ute og krabbar (dvs når han har sjansen, for han elsker å vere ute), har han på skinntøfler, gode både å gå og krabbe i! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solstjernen - seksbarns mor Skrevet 19. juni 2006 #4 Del Skrevet 19. juni 2006 Eg var også å kjøpte sko for litt siden, men eg endte opp med å kjøpe sko et nummer mindre enn dei me hadde fra før, mens sandalene vble et nummer mer enn dei me hadde fra før. Veldig forskjell på størrelsene... men godt å følge med på bena, dei skal ha dem resten av livet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå