Gå til innhold

Idag våknet jeg av en skremmende følelse..........


Karima

Anbefalte innlegg

på at jeg ikke er gravid lenger.De siste dagene har jeg følt meg som en oppvridd vaskeklut.Jeg har vært kjempetrøtt(sovet nesten hele dagen),kvalm og veldig var for lukter.

 

Men idag er alt av det borte???? Jeg er verken trøtt eller kvalm og merker heller ikke at jeg reagerer på lukter.Jeg er 7+3 idag og er livredd for sa igjen.Hadde en sa ifjor høst og en exu i desember,og jeg syns jeg husker at symptomene forsvant da også.

 

Er det noen som har opplevd noe lignende?

Takknemlig for svar for nå begynner jeg å bli bekymret....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har vært mye plaget med kvalme de siste to ukene (er sju uker på vei), men av og til stopper jeg liksom opp og tenker "hm, nå er jeg ikke kvalm gitt". Blir litt redd akkurat da, men etter noen timer kommer som regel kvalmen tilbake, går altså litt sånn i bølger. Kanskje du føler deg litt vaskeklut-aktig snart igjen :-)

 

Uansett: Når du har vært igjennomto spontanabborter synes jeg du er langt fra hysterisk om du bestiller du ber legen henvise deg til en ultralyd, så slipper du å engste deg!

 

Lykke til da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for trøsteord Otilde:) Jeg får ganske god oppfølging.Skal på ultralyd på tirsdag så jeg får smøre meg med tålmodighet til da:0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...