ღ jeanette og flokken ღ Skrevet 21. juni 2006 #26 Skrevet 21. juni 2006 Gratulerer så mye med prinsen!!:-) Kan tenke meg det var littav et sjokk..hehe:) Var selv usikker på om det var ei jente i magen min,så jeg forberedte meg selv på at det kunne være en gutt.Første jeg spurte om var "hva ble det?" Ble jente da:-)Litt letta,men e gutt hade vært like velkommen.-) Kose dere masse fremover!Gleder meg til fødselshistorien!!:-)
Mamman til Linéa/VildeHelena! Skrevet 21. juni 2006 #27 Skrevet 21. juni 2006 Gratulerer så masse. Følte du noen gang at det kunne være en prins da? Selv om de sa jente? Jeg tenker innimellom at prinsessa som skal komme er en prins. Har ei jente fra før og klærne ligger klare, men på sykehuset skal jeg nok ha med hvitt hentesett ) Vi har så mange venner som håper det kommer gutt så de kan få kvittet seg med litt barneklær, så problemet blir nok fort løst om det kommer en gutt. Da står vel alle her på døra med masse blå klær ) Lykke til og kos deg masse med Jonathan! (fint navn)
mammaen til Andreas+Karoline Skrevet 21. juni 2006 #28 Skrevet 21. juni 2006 Gratulerer med lille Jonathan. Han skal nok få høre det med rosa sparkebukser når han vokser til :-)
h_mari Skrevet 21. juni 2006 #30 Skrevet 21. juni 2006 Gratulerer så mye:-) Har begynnt å vente på min beibi. Men nå kommer den nok snart. Lo godt når du fortalte om de rosa kjolene og hjemturen i rosa sparkebukse. Er sikker på at det ble uforglemmelig, uansett farge. Lykke til1
Meg, J & L Skrevet 21. juni 2006 Forfatter #31 Skrevet 21. juni 2006 Takk for masse hilsener... Nei, følte egentlig aldri at det var en gutt. Var skråsikker. Men må inrømme at jeg drømte et par ganger at det var gutt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå