Meg, J & L Skrevet 17. juni 2006 #1 Skrevet 17. juni 2006 Endlig hjemme igjen! Vi har fått en liten prins.. (som på ultralyden var en prinsesse) Så han har bare rosa kjoler... *knis* Han var 3070g, 49cm og 34 rundt hodet. - En liten kar! Han er aldeles nydelig!!! Fødsleshistorien kommer senere! Nå går det i hundre her.. Man må svare på sms mens man sitter på do og spise mens man dusjer.. osv... skjønner?
overtids eng0806 Skrevet 17. juni 2006 #2 Skrevet 17. juni 2006 gratulerer så mye med prinsen...Kan vel ikke alltid stole på ultralyd nei..hihi...du får sikkert bytte inn de rosa kjolene..kose deg masse da..
Gjest Skrevet 17. juni 2006 #3 Skrevet 17. juni 2006 Gratulerer så masse med gutten!!! Jeg har også fått beskjed om at jeg venter ei jente og må bare spørre deg om det var på 3D-ultralyd du fikk beskjed om at det var ei jente underveis....? Jeg har nemlig også kjøpt inn ALT til jente.... Tenk om det er feil, stakkars gutt....! Her er til og med vogna beregnet på jente (med rosa trekk inni...) hiihih... Kos deg masse med gutten, håper du finner et ledig øyeblikk til å svare! :-D
JIPPI:) nr 3 i 2010:) Skrevet 17. juni 2006 #4 Skrevet 17. juni 2006 hei! Grattis så mye! HAr også fått vite at jeg venter en jente, de sa det på den ordinære UL, men har i det siste fått en følelse av at alle de rosa klærene jeg har vasket opp ikke kommer til nytte.... hm... skal på kontroll på sykehuset, har litt lyst til å be om en UL.... velvel. kos deg i den heektiske barselstiden. for den er hektisk den!!
langevipper Skrevet 17. juni 2006 #5 Skrevet 17. juni 2006 Gratulerer med gutten og lykke til videre:-) Gleder meg til å lese fødselshistorien.
Januarbaby2014 Skrevet 17. juni 2006 #6 Skrevet 17. juni 2006 Gratulerer så kjempe masse med gutten! =)
Lilliana&Prinsessa&Lillebror Skrevet 17. juni 2006 #8 Skrevet 17. juni 2006 Gratulerer så masse med prinsen ) Jeg fikk også vite jente på UL (99% sikker)- blir spennende å se ) Sa din lege noe om hvor sikker han/hun var? KOs dere masse!!!
Lilje74 Skrevet 17. juni 2006 #9 Skrevet 17. juni 2006 Gratulerer!!! Alt er klart for å ta i mot vesle jenta i magen her også... mye nusselige klær...
Meg, J & L Skrevet 17. juni 2006 Forfatter #10 Skrevet 17. juni 2006 Hei hei igjen!! Takk for svar...Jeg driver å vasker gutteklær for harde livet her.. stakkars. Dere kan jo tenke dere hva gutten måtte reise hjem i.. *ler* - rosa sparkebukse!!! Har heldigvis kjøpt svart vogn da Alle "ting" vi har, er i svart... med tanke på at vi skulle kunne bruke det til nestemann også! Men ellers er "alt" rosa..sengklær og alt! Har jo selvfølgelig vaska alt...så ingenting kan byttes! Jeg kjøpte en time på Volvat til 800,- ***** kroner!!! 99% sikkert Jente! Var ikke 3D nei. Så det var de pengene...hihhi., Men men... vi synes egentlig det var litt humor! Han er jo selvfølgelig like velkommen.. Men var litt rart å omstille seg..har jo kalt magen for "hun" hele sv.skapet. Så første dagen sa vi begge "hun" hele tiden! hihi..Måtte bare finne et navn fort, slik at vi klarte å omstille oss fort. Så gutten heter Jonathan. Ikke meningen å skremme alle her.. hehe.. er nok sikkert sjelden de tar feil. . . tanken slo meg self., men man tenker liksom at det sker alle andre, men ikke oss!
gravid igjen :) Skrevet 17. juni 2006 #11 Skrevet 17. juni 2006 hihi... måtte flire litt når jeg leste innlegge ditt... gratulere med prinsen da.. hehe.. jaja, rosa er en fin farge det.. ser homsepatrulien ofte kler seg i rosa, så det er sikkert godkjendt fra høyeste hold hehe.... jonathan, koselig navn.. kos dere masse med gutten =)
mamman til Håkon Skrevet 17. juni 2006 #12 Skrevet 17. juni 2006 Gratulerer! Tenker jo litt på deg selv. At gutten i mangen kan være en jente. Vi har alt i blått og navnen har blitt bestemt og vi har alt begynt å kalle han ved det. Så om det kommer ei jente kommer jeg nok til å vøler "hvor ble han av?"
Meg, J & L Skrevet 17. juni 2006 Forfatter #13 Skrevet 17. juni 2006 Vi hadde også navn... og ja, det er litt rart..men går over på 1 dag! Ingenting å bekymre seg for !!
trebarnsmamma? Skrevet 17. juni 2006 #14 Skrevet 17. juni 2006 gratulerer så mye sjokkabolla :-D :-D :-D
Linn og Noah Alexander Skrevet 18. juni 2006 #15 Skrevet 18. juni 2006 Gratulerer så mye ) Gleder meg til du legger ut fødselshistorien.... Kos dere masse!
Hoppetussa Skrevet 18. juni 2006 #16 Skrevet 18. juni 2006 Må jammen si at du har skapt noen bekymringer for flere her, inkludert meg selv... Det er som du sier - man hører om at andre tar feil, men det skal liksom ikke skje med en selv... :-)
♥maxen min♥ Skrevet 18. juni 2006 #17 Skrevet 18. juni 2006 Gratulerer så mye! Må være helt fantastisk, kommer snart etter!! Og har sjekket 4 ganger at det er en liten gutt, håper det stemmer... JM har UL
♥Prinzessin♥ Skrevet 18. juni 2006 #19 Skrevet 18. juni 2006 Gratulerer!!! :-) Så rart, jeg har drømt flere ganger at prinsessa vår er en gutt når hun kommer ut... Kanskje dette skjer med meg også da??? Hehe... Uansett, gratulerer med prinsen din! :-D
Gjest Skrevet 18. juni 2006 #20 Skrevet 18. juni 2006 gusj, tenk om min lilleprins er prinsesse da? hadde vært morsomt. gratulerer med prinsen!! vi har 2 små prinser hjemme og de er så deilige
Gjest Skrevet 18. juni 2006 #21 Skrevet 18. juni 2006 gratulere kjempe masse med gutten. ser fram til å lese fødselshistorien.... lykke til videre med den lille i hus:-)
yasmina Skrevet 18. juni 2006 #23 Skrevet 18. juni 2006 Gratulere så mye med den lille prinsen da:) Er ikke første gang de tar feil og sikkert ikke siste heller, nei. Ja, ja kanskje det blir jente neste gang ! Klem
Beate fikk Filip 7.8.06 Skrevet 18. juni 2006 #24 Skrevet 18. juni 2006 Gratulerer så mye med prinsen.
Sigbeth Skrevet 20. juni 2006 #25 Skrevet 20. juni 2006 GRATULERER! Beklager at denne hilsenen kommer litt sent, men har ikke hatt anledning til å være inne på disse sidene på mange dager! Ser fram til fødseshistorien! Godt å høre at "sjokket" over "feil" kjønn går over i løpet av en dag - tenker mye på dette selv, og godt å se at andre også tenker på dette...føler meg litt mindre hysterisk da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå