Gå til innhold

har lagt ut magebilder...


NEI-TIL-LAKEN

Anbefalte innlegg

herregud så grusomme bilder, må få noen til å ta noen skikkelige! det med rød kjole var en dag det var ekstremt varmt ute....og da går jeg i "daffe-kjolen" min...men eneste bilde jeg har av magen før jeg i dag våknet og den hadde sunket! har nå forsøkt å ta bilder av meg selv, som ikke var så lett....kan dere se at den har sunket?føler det er veldig tydelig i "levende live"...ikke så lett å se på bildene kanskje?.....

 

noen som kan legge ut linker til sine magebilder her??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

se på mine under hilde espetvedt.

 

Jeg har diger mage +++ masse fett!!

 

Satser på at ammingen tar det vekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det er lov å håpe at det skal funke..hehe, føler meg enorm jeg og...var ikek så stor sist da jeg ventet gutt, så spørst om UL fra uke 18 stemmer da, at jeg venter jente denne gangen...!!

 

Vet du julibaby2 hva du får? spørr du meg gjetter jeg jente på deg og....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvor kan jeg se på bildene dere har lagt ut henne? jeg har 5 uker igjen og hadde vært spennende å se noen andre mager:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var ikke så lett å se på bildene, men det er jo forskjell. Det var litt anne fasong på det bilde med rød kjole ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

bildene er under våres nick!

 

"våre album" til venstre her...det oransje feltet....på skjermen din! deretter leter du deg frem ved å gå inn på første bokstaven til nicket vårt....under der ligger mine bilder...og mange andre har slike bilder under sine nick!! finner du det???

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...