Gå til innhold

Begynner å bli spennende for oss IKM uke 25 jentene nå:)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nå nærmer det seg...., og i dag så ble jeg ikke så utålmodig lenger. Kom plutselig på at dette er siste gangen jeg skal oppleve dette fantastiske med å være gravid. (Har to fra før) Og da slo det meg at jeg heller kan nyte det:-) Trodde jeg kom til å teste noen dager før IKM, men jeg venter. Hvis jeg ikke er gravid lurer jeg virkelig på hva som skjer med brystene mine. En ting er at de er ømme, men blodårene på de blir bare tydligere og tydligere... Minner meg sterkt om noe jeg har opplevd før.

Vi har en spennede uke foran oss alle sammen. Tvi - tvi!

Enig med deg - dette er spennende, og for min del også - siste gang jeg får oppleve. ( blir evt mitt tredje KS og de anbefaler ikke flere enn tre ..)Skal PRØVE å nyte prøvinga også, men må si jeg gleder meg mere til det er noe konkret å glede seg over! hehehe....

Her er spenninga alt utløst, "kjære" tante kom på besøk i dag, en dag før hun hadde varslet mulig ankomst. Jaja, jeg skal ikke klage, dette var jo bare min 1 pp. Motet og humøret er stadig godt! Og når tanta nå først har kommet, vet jeg jo hun ikke blir så lenge. ;)

Og da er det bare å prøve igjen, er jo en ganske all right måte man nødvendigvis må prøve på, hihi.

Ønsker alle dere andre lykke til!!

Annonse

venter og venter.. har en betennelse i øret (antagelig en gjenstridig kvise), men det gjør så VONDT!!! Er småkvalm også, men tror det er pga det der:-( neppe noe kule på magen enda, nei. Og nå har til og med exen til gubben begynt å hinte også, hehe.

Ja, ja.. tanta kommer vel i morgen til fast tid:-))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...