Gå til innhold

jeg er så utrolig trett for tiden..

Anbefalte innlegg

Skrevet

ville jo trodd at sol og sommer ville sette fart på energien, men ikke hos meg nei.. er kjempetrett og sliten for tiden! kan legge meg kl 20 hver kveld jo, hvor kjekt er det liksom?! er jo en del våken om nettene, men ikke så mye at jeg burde føle meg så sliten!

sist svangerskap begynte jeg bli kjempeopplagt på disse tider. de siste to månedene mine var i grunnen de beste, jeg var i storform. hadde håpet det skulle være likt denne gangen og..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner akkurat hvordan du har det (er i uke 33)! Er selv trøtt, sur, grinete, irritabel, vondt i hodet (det har jeg i grunn hatt hele veien) og rett og slett slapp og uopplagt.

Tenkte litt på å ta jern, men legen min sier at det ikke nødvendig da blodprosenten min er fin.

Håper dette gir seg snart, kanskje det er et tegn på at vi må ta det mer med ro? Ønsker deg god bedring!!

Skrevet

Har det på samme måte. Synes det er kjempedumt. Når roen endelig har senket seg i hjemmet og ungene har lagt seg er det jamen meg leggetid for meg og. Føler aldri jeg får ordentilg tid til mannen min lenger. Han sitter oppe alene om kveldene for tiden stakkar. Håpe det blir bedre etter fødselen. Har 2 uker igje foresten.

Skrevet

humøret ja, det er ikke helt på topp her heller!!! jeg er potte sur noen dager, griner for ingenting og vil noen dager bare dra dyna over hodet og sove!! men du som jeg har vel barn fra før, så det er ikke så enkelt da.. hehe.. god bedring til deg og:-)

Skrevet

samme her.

sovner på sofan med engang jeg setter meg ned.

slitsomt og måtte holde følge med 2 små gutter en hel dag også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...