Gå til innhold

Litt urolig..................


1 høne i haneflokken-født

Anbefalte innlegg

hei hei

 

venter nr 3 i januar og er i min 9 uke nå 8+3, går hele tiden og venter på at jeg skal bli kvalm slik jeg ble med de 2 andre, har bare sånne kvalmebøleger som kommer og går like fort, brystene er veldig ømme og får slike strekk i sidene når jeg snur meg rundt i senga av og til.

 

er nok ekstra nervøs og kjenner etter siden jeg hadde SA i april, ska til første legetime på mandag og hun skal sende meg til tidlig ultralyd, men det går jo fortsatt noen uker til før jeg får den, er sååå nervøs for at det går galt, mistet også 1 gang jeg var gravid, var da gravid med tvillinger, men fikke beholde den ene heldigvis

 

de 2 andre er gutter, kan jo være jenta som kommer nå???? lov å håpe, hehe

 

måtte bare lufte hodet mitt litt

 

noen synspunkter???

 

 

lykke til alle sammen

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har også hatt to SA og skjønner hvordan du har det.

 

Var i gjennom det samme selv. Ikke veldig kvalm, men med ømme pupper og stikkinger innimellom.

 

Nå er jeg 11 pluss 5 og begynner å bli mindre øm i puppene. Det bekymret litt i førsten. men det er naturlig. puppene er ikke like ømme hele tiden og man blir liksom litt vandt til det.

 

Nå er det fult liv der nede. Livmora er på vei opp og det stikker som bare det.

Siden vi er ekstra nervøse pga det vi har opplevd før er det helt naturlig at reagere slik du gjør.

 

Slapp helt av og temk gode tanker. Det er det beste. Alt er helt sikkert i skjønneste orden og kanskje kommer den etterlegntede jenta di.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...