first time Skrevet 17. juni 2006 #1 Del Skrevet 17. juni 2006 Hvordan går det med deg? Skjer det noe?? Er lenge siden jeg var her inne, men jeg fikk min to små mirakler 25 desember, 8 uker for tidlig, så vi har hatt litt mye å gjøre noen mnd... Men alt er bare glede, og jeg unner dere alle sammen den samme opplevelsen, sender mange gode vibber!!!! Men jeg lurte jo litt på deg, da, Snøfilla.. Du stod jo litt i samme situasjon som meg, med innseminasjon.... Vet ikke om du husker.... Men hadde vært kjempekos med en liten oppdatering!!! Klem fra Christina Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5382395-sn%C3%B8filla/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 18. juni 2006 #2 Del Skrevet 18. juni 2006 Hei Christina! Så hyggelig at du titter innom her - og gratulere som mor:-) Vil tro at dere har hatt et travelt 1/2-år, ja... Hos oss er det lite nytt. Hadde 3 AIH-forsøk høsten 05 og testet pos. hjemme og hos lege på første forsøk. Men hcg-nivået var for lavt (26), så det var bare en kjemisk graviditet. I april gikk vi i gang med første IVF forsøk, men ingen av mine 18 egg ble befruktet, så forsøket ble avbrutt og vi fikk oss en skikkelig nedtur. Samtidig ble det oppdaget at sædkvaliteten til mannen min ikke er så god som vi har trodd. Han har en betennelse i venstre testikkel, en litt trang sædleder samt antistoffer etter en gammel clamydia-infeksjon. Så nå går han på sin andre antibiotikakur og vi får begge akupunktur mens vi venter på nytt forsøk (ICSI) i august. Begynner på nesespray om to uker, og håper at hormonbehandlingen går like bra denne gangen som i april. Som sagt: Veldig hyggelig å høre fra deg, du må gjerne titte innom en annen gang også. Klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5382395-sn%C3%B8filla/#findComment-5392314 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå