Gå til innhold

nok en bomb tur til byen


Gjest

Anbefalte innlegg

endelig greide jeg og samla nok energi til å ta med meg mine 2 små som hater shopping til byen. tenkte jeg skulle skaffe meg det jeg trengte og de babyn trenger av klær og utstyr..

 

dro på hm siden jeg hørte de skulle ha ammetopper til en billig penge, men tror du jeg fant noe som helst i denne butikken da? makan til rot og uorden er det lenge siden jeg har opplevd i en butikk. fant ingenting,de hadde 1 mammasinglet i str m,på stativet. resten var bare grusommeklær i str xs. fant til slutt ei treningsbukse som jeg rasket med meg, etter gudene vet hvor lenge jeg leita. ammetopp fant jeg ikke. + jeg hadde 2 stk med meg, 1 i vogn og 1 som bare stakk av hele tiden..

 

fant ikke noe av det jeg hadde håpet på å skaffe meg på denne lille byturen her. bilstolen som jeg hadde siktet meg ut, hadde de selvsagt ikke, skulle få inn nnye til neste helg..å da må jeg bare dra tilbake, siden det er siste dager med tilbud på akta graco stolene..

 

synes det var nåk en bortkastet tur til byen, siden vi bor et gått stykke fra den så er det ikke så ofte vi drar dit

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...