juni-engel Skrevet 17. juni 2006 #1 Skrevet 17. juni 2006 Hei jenter. Idag har jeg stortsett vært sur og sliten i hele dag. Har hatt en del kynnere som varte i flere timer. sier kynnere for de var ikke like sterke som rier. Er andregangs fødende men husker nesten ikke noe om hvordan forrige fødsel begynte altså da tenker jeg på riene. Om de var sterke med en gang eller ikke. Huff. Kynnere som jeg da hadde konstant i disse timene er blitt borte. Det som skjer nå er at de kommer litt nå og forsvinner. Er ikke regelmessige. Men Kan det være noe da tror dere? Har 11 dager igjen til termin da. Noen som kjenner til dette?
Gjest Skrevet 17. juni 2006 #2 Skrevet 17. juni 2006 Kan godt hende at det er tegn på noe, men ville ikke tatt det for god fisk. Har hatt det slik jevnlig i en to ukers periode nå, og nå har det plutselig bare gitt seg. Har termin om fire dager. Hadde liksom håpet at bebisen snart skulle komme. Fikk førstemann på termin og andre ti dager før. Tror ikke babyen vil ut jeg.... Lykke til videre for deg iallfall...
Dailis Skrevet 17. juni 2006 #3 Skrevet 17. juni 2006 Jeg synes det høres ut som slik jeg har vært siste ukene jeg da... Kjedelige greier. Men så har jeg svært vondt for å komme igang og... Men regelmessighet tror jeg er sikkreste tegnet....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå