Gå til innhold

Gravid og hest


13januarbaby07

Anbefalte innlegg

Hei

 

Jeg er 11 uker på vei og lurer på om noen kan svare meg på dette.... Jeg har en travhest som nå er på beite men skal jo ha den hjem etter sommeren. Da skal den kjøres.... Er det noen som vet om ristingen fra og sitte i vogn kan være skadelig? Har lest mye om ridning men det er jo ikke helt det samme. Er klar over at det er risiko med hest, men det er selve ristingen jeg lurer på. Takk for alle svar :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er også i uke 11 og har travhest!

 

Både rir og kjører med min.. har tankt å ri noe mnd til, kjøring vil jeg forftsette med lengre..

 

eg har tenkt tanken selv også, om mye risting i vogna kanvære skadelig.. prøver å kjøre helst en vogn med mye fjøring og unngå de mest humpete veiene.. men ikke så lett å unngå humping helt..

 

Kan ikke gi noe svar på dette utenom hva jeg selv tror, og jeg tror ikke dette er skadelig.. tror den lille ligger trygt og "polstret" inni der, så tror ikke litt humping skader..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk...... nå ble jeg mye roligere :-) Gleder meg til og begynne og kjøre igjen. Har en jogger som det er god demping i så da får vi håpe det går fint :-) Lykke til med deg også :-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Har selv ridehest og foreløpig kjenner jeg ingenting, men er bare i 7 uke. Tror du helt fint kan fortsette både med ridning og kjøring. Aktiviteten begrenser seg selv, du vil kjenne når det blir nok. Den lille ligger godt polstret:-)

En venninne av meg red helt fram til uke 33 og syntes det gikk greit (rolig hest), men man må selvsagt kjenne på seg selv hva som føles riktig.

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...