Anonym bruker Skrevet 17. juni 2006 #1 Skrevet 17. juni 2006 er det mulig å ha kynnere allerede i uke 12-13??? jeg kjenner livmoren godt over benet alt, er det vanlig?
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2006 #3 Skrevet 17. juni 2006 dersom det blir gutt skal han hete elias!!!! :-) jeg skal ha i desember. men jeg tror det blir jente. da blir det emma tror jeg. har en odin fra før på 3 år.
Puttipluttipott*har født* Skrevet 17. juni 2006 #4 Skrevet 17. juni 2006 Å ja, jeg hadde mye kynnere så tidlig denne gangen. Hadde masse med nr 1 også, men da startet de seinere. Helt normalt!!
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2006 #5 Skrevet 17. juni 2006 ja, jeg hadde mange med førstemann, men det var senere, ikke før 20. uke eller noe tror jeg. jeg er litt forundret på at jeg kjenner livmoren så godt allerede, men det er jo bare bra det!!!!! :-) jeg skal på ul i trondheim tirsdag hos spesialister, jeg har så lyst til å vite hva det blir, men de kan vel ikke se det allerede? selv om de er blandt de beste i landet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå