Gå til innhold

er d noen sunnmøringer her?:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvor bor dere da?skal dere føde ved ålesund sykehus?:) termin?

Skrevet

Jeg bor ved Nørve,så det blir nok Ålesund sykehus på meg:)

Har termin 6 august.

Hvor bor du da?

Skrevet

Er fra også fra byen og skal føde på Åse

Skrevet

Ikkje sunnmøring men er tilflytta. Skal føde på Ålesund Sjukehus, termin 10.juli. Er visst mange som har termin i juli og dei ventar et lite rush den månaden, så det blir spennande å sjå kor fullt det er når eg skal inn...

Skrevet

Huff.Håper det gjelder kun for juli da,og ikke august.Sist gang ble jeg sendt hjem fordi det var fullt hus,og da ble det nesten hjemmefødsel på meg.Har skikkelig angst for at det skal skje igjen:(

Skrevet

Ja det kan eg godt forstå. Men korfor i alle daga sendte dei deg heim da om fødselen var i gang? Eg er åleine fram til 4 dgr før termin og om det skjer noko før tida så kjem eg til å nekte å reise derfra for eg vil ikkje vere åleine. Har heldigvis kort vei til sjukehuset da, men det hjelpe vel ikkje så godt om man må vente på drosje for å komme seg dit.

Jordmora sa det skulle bli nok å gjere i juli, men om dei som har termin på slutten av mnd går over tida blir vel det fort travelt i begynnelsen av august. Jobba der en sommar eg da, var vel i juni/juli og det var til tider stappa fullt men ingen som leid noko nød av den grunn.

Bur du i området?

Skrevet

Det var ikke nok åpning første gangen jeg var der,og JM kunne ikke si noe om når det ville skje noe heller.Så jeg ble sendt hjem med en smertestillende og en sovetablett,men var tilbake 4 timer etterpå.

Utsatte i del lengste å ringe de siden jeg syntes det var litt ekkelt å ha blitt sendt hjem,men når pressriene var i full gang..da måtte jeg jo bare.

20 min etter ankomst,så var snuppa ute:)

Bor ved Nørvasundbrua,så det er ikke så lang vei heldigvis:)

Hjelp...hadde fått litt panikk hadde jeg vært alene hjemme så nære termin asså.Håper det ikke skjer noe før da:)

Skrevet

bor på skodje jeg:) håper d ikke blir så fult når tiden er inne for meg..

Skrevet

Sunnmøring her også! Bor på sørnese:) termin i begynnelse ta juli ej me so..fe sjå om det verte masse springing på jormødrene den tida ja!

Skrevet

Godt at man bur så nær da som Nørvasundbrua om det samme skal skje igjen. Synst det er en stor trygghet i å ha sjukehuset så nær. Hadde eg fortsatt budd heime der eg er ifra ville vi hatt en halv time til sjukehuset og det synst eg er mykje værre sida eg er åleine. Klart, det er ikkje moro å gå åleine og trakke høggravid og med bekkenløsning og vere redd for om det skal skje før tida så kan eg risikere å måtte reise på føden åleine. Men har snakka alvorlig med nurket om å holde seg inne til pappa'n kjeme heim så får vi sjå :)

Mange som skal føde på Åse som veit kva det blir? Vi veit ikkje.

Sørneset, kor er det? Litt grønn på stedsnavn i området sjølv om eg har budd her noken år no...

Skrevet

min mamma er sunnmøring og pappa er romsdaling.

vi bor på vestnes og skal føde på åse. har termin 26 juli. ikke farsken om jeg skal bli sendt hjem, en times kjøring. sist jeg fødte januar 2004, fikk jeg beskjed med jm om at neste gang måtte jeg love å komme inn tidligere enn det jeg gjorde, fødselen gikk veldig raskt unna etter at vi kom inn.

håper på en lyn rask fødsele denne gangen også:)

som nicket sier så venter vi gutt!

Skrevet

Sunnmøring her også..

Men flytter nå i juni fra byen...så det blir Volda isteden for Åse på meg.

Kanskje like greit sida d e rush der i juli :D

Skrevet

Er ikke sunnmøring, men bor i Ålesund og har planer om å bli der. Skal føde på Åse i begynnelsen av august.

Skrevet

jeg fødte i volda for 4 år siden.

fikk fødestuen med badekar og det herlige 6 mannsrommet jeg hadde,2 siste døgna var jeg der helt aleine. første dagene var vi 3 stk.

maten var kjempe god, ingen tørre skiver eller guffent pålegg..

var som en liten buffet. herlig med denne vannmaskina ute igangen, med og uten kullsyre. det savnet jeg på åse.

Skrevet

Ei e sunnmøring, å håpe på fødsel denna vekå her ei.... skal om allt gjeng greit, å mei rekk fram te sjukehuset, føde på Åse.....

Ei he allereie vore inne en gong å fekk då romme me badekaret, va skikkeli gla, men so stoppa de opp gitt.... so no e ei sikker på at ei kjem mitt i rushet å må føde på gangen eller noke.... hehe

Skrevet

Ej bor i Volda, og skal også føde der.... He termin 17.07.06... Fødte der for tre år sida også... Va veldig fornøgde....

Skrevet

Sniker meg inn fra 2. trimester for å si fra om at jeg også er sunnmøring:)

Født og oppvokst i Spjelkavik og bor for tiden også der:)

Førstegangs og skal føde på Åse i november:)

Skrevet

Sunnmøring her også!

Skal føde i Volda i begynnelsen av september:)

Skrevet

Sunnmøring ja..... frå Ørsta, og skal føde i Volda i midten av september.

Skrevet

Hei! Fra Ålesund jeg og skal føde her. Termin 29.08.

Skrevet

Hei hei;)

Også Sunnmøring, men er utflytta. Skal føde på Bærum Sykehus jeg:)

Skrevet

Va nå en del sunnmøringa her ja :)

Ej bor i Volda, og he termin 24. september :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...