Gå til innhold

?Noen fra Lillehammer?


☆3SMÅTROLL☆

Anbefalte innlegg

Hei på dere.

Er en jente på 20 år som venter baby nr 2 i februar, syns det hadde vært hyggelig og bli kjent med noen fra Lillehammer som også venter barn rundt tiden januar-februar, da vi kan følge opp hverandre og prate om alt som har med svangerskap og gjøre og evnt begynnt en trille gruppe eller noe når de små kommer til verden.

intressert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei! jeg er ei jente på 25 fra lillehammer som venter min første rundt 10 februar:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror det er rundt 17 februar men er litt usikker på når jeg første dag av siste mens, husker ihvertfall at siste mens dag var 10 mai, så noe rundt den tiden.

hva sier du til at vi skal prøve og få tak i en gruppe sånn at vi kan begynne og møtes?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Jeg er ikke fra Lillehammer, men bor der.. hehe.. :-) Jeg bor her med samboeren min, og savner noen andre enn han å skravle kvalme med.. :-) Han duger han også altså, men ... ja... :-)

 

Har bodd her siden oktober i fjor og har en del venner her, men ingen som er i samme situasjon. Ikke helt det samme lenger å rave rundt med de når de er på fulla... :-) Vi kan jo prøve å starte en sånn BIm gruppe som har de har hatt før. De fleste der så jeg har født eller skal føde nå i juni, så jeg fikk ikke så mye respons der da jeg skrev litt på gruppa dems. Men vi kan jo prøve å dra i gang noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jo det er greit for meg, syns det er litt vanskelig å holde det skjult at jeg er gravid når man bor i lillehammer, ikke fortalt det til mange venninner enda, men de begynner vel å fatte mistanke siden jeg den siste tiden har så mange håpløse unnskyldninger på å ikke orke å bli med på byen eller ta en øl i parken osv,hehe! har du klart å holde det skjult?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

flyttet hit i desember så jeg kjenner ikke mange her, hadde vært kjempe koselig og fått en vennine krets der vi faktiskt skal ha barn samtidig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har sagt det til noen allerede familie og nærmste venner ,er veldig vanskelig og holde det skjult, vil helst skrike det ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja enig, selv om jeg kjenner mange her så kjenner jeg ingen som er gravide nå! er dere studenter eller har dere bare flytta inn i lillehammer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Netopp ferdig utdannet for 2 uker siden. flytta hit for samboern min er fra lillehammer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har jobba hele veien, men skal nå bli student fra høsten av. Og det gleder jeg meg til :-) flytta hit pga jobb, og litt pga samboeren min, som ikke var det da, bor her. Han jobber i P4, så vi blir vel stagnert her en stund :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hadde jo vært greit å få til en gruppe da så kunne vi gjort prøvd å treffest etterhvert! godt å ha noen å prate med som er i samme situasjon:) ikke helt gått opp for meg enda at jeg skal bli mamma:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er litt sånn her og. Men gleden kommer snikende... :-)

Det hadde vært veldig okei om vi kunne fått til noe sånn...

Alternativt så kunne vi lagt hverandre til på msn eller noe, og så danna ei lite gruppe som kunne ha kontakt, og kanskje litt enklere å bli godt kjent enn via forumet her. Bare en liten tanke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det kan vi godt gjøre, så kan vi bli bedre kjent der så kan vi treffest etterhvert..:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann,

Vært veldig hyggelig å ha kontakt med andre i samme situasjon.

Jeg er og bosatt (innflytter) i Lillehammer, og har termin ca 18 februar. Er 27 år og jobber.

 

Er det noen av dere som har tenkt å ta privat UL? Noen som har noen anbefaling til hvem man bør gå til ? Innbiller meg liksom at det blir litt mer virkelig når man faktisk kan se at det er noe(n) der inne. Forløpig virker alt veldig surrealistisk.

 

Greit om jeg legger dere til MSN listen min?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann...

Klart det.. eller.. du kan hvertfall legge meg til :-)

Jeg kommer ikke til å ta privat UL fordi jeg har tett oppfølgning fra sykehuset. Har vært på 3 UL'er og innlagt med operasjon, så blir fulgt opp. Skal tilbake på torsdag og se om knøttet overlevde all morfinen.. Hehe... Jeg aner ikke hvem som driver med slik her, men vet at det er en som heter Tandberg som ligger sør i storgt, som hvertfall er spesialist i fødselshjelp og kvinnesykdommer. Han kan kanskje ha noe :-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter!

 

Hm...kan jeg få være med? Selv om jeg ikke bor/kommer fra Lillehammer?

Bor ikke langt unna egentlig...Skal etter planen føde på Lillehammer rundt 22 januar...

Så kunne godt tenkt meg å bli kjent med folk der jeg!

Har jo bil,så er jo ikke noe problem egentlig...:)

Er foresten 26 år,å venter vårt første barn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...