Gå til innhold

September: Slappe av......


Gjest

Anbefalte innlegg

NÅ er det på tide å SLAPPE AV!!

Kjære vene, gått i ett i det siste og i dag voknet jeg opp med neseblod. Har tatt turen til Hvaler nå (mamma bor her) så nå skal jeg legge meg på verandaen og slappe heeeelt av med et glass vann og SOL!!!

Hvilke planer har dere for helgen da, damer?

 

God helg klem fra meg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Slappe av hørtes godt ut. I dag har jeg passet nevøen min på 2 1/2 år. Han kom kl 1000 i morges å nå har han akuratt sovnet for kvelden. Så her har det gått i et i hele dag. Men han er jo så utrolig go gutt så det er jo bare koslig å passe han. I morgen tenker jeg at vi tar en tur på stranden og koser oss litt før pappaen hans henter han.

Uff nei nå er jeg sliten , tipper at det ikke blir alt for lenge til jeg går i seng.

 

God helg klem fra meg også :)

Kos dere i sommer varmen damer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært på Filtvdt å besøkt Grandtante. Mamma og pappa var der og på besøk fra Kistiansand. Bare spist og slappet av.. Blir helt søvnig av all den maten, hehe..

 

Ha en fortsatt fin helg alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

føler for å slappe av litt snart jeg også.. går i ett med full jobb, og i går malte jeg den gamle sprinkelsenga, og det tok jo en eeeeevigheeeet! tror jeg brukte 3 timer jeg.. så i dag skal jeg prøve å slappe av litt ja! vi skal en liten tur til sverige da, så da får jeg sikkert shoppa litt babyting, og det er jo bare gøy!! ha en fortsatt fin helg alle sammen!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...