Gå til innhold

trøtt og sliten......

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er i uke 29+6 nå! enkelte dager så føler jeg meg heelt fullstendig slått ut, og tappet for energi.........da har j bare ikke ork til noenting! alt jeg vil er å ligge i sengen, eller på sofaen og bare slappe av! har ikke energi til å gå en tur på butikken en gang liksom........

er dette ganske vanlig, eller er det bare meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hatt det sånn ganske ofte detta svangerskapet, sånn av å på.. Å nu e æ på overtid å har fått en ny periode nu me den sovinga..

Tungt å ha det sånn, har en tre åring i tillegg så e mye å slite sæ ut på her ;o)

Så e nok ganske så vanlig :o)

Skrevet

jeg har hatt det sånn nesten hele veien, men nå har jeg vært skrekkelig dårlig også da - men uansett hørt av andre venninner som har hatt fine eller ok svangerskap at de følte seg mye utmattet både på begynnelsen og på slutten.

Skrevet

Jeg har også vært skikkelig sliten de siste dagene. Er 31 uker det er nok vanlig å ha perioder med trøtthet i svangerskapet. Men tenkte jeg skulle få en ekstra kontroll hvis jeg ikke blir bedre på en uke. greit å få sjekket at alt er i orden, så man slipper å gå og tenke på det.

Skrevet

Jeg er 29+1 og har det akkurat på samme måten. Føler at de trøtte periodene har sammenheng med stress på jobben og at jeg rett og slett har gjort for mye en dag eller to.. Da må jeg bare hente meg inn i gjen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...