Gå til innhold

Thea blir storesøster!!


Ønskejenta&Joakim070606

Anbefalte innlegg

 

Hvordan står det til med deg? Har knøttet snudd seg enda? Ikke lenge igjen for deg heller nå! Og hvordan erdet med bekkenet om dagen??

 

Hjemme hos oss er alt topp! Vi bare koser oss med lille gullet! Stakkars, det er jo så varmt for han om dagen! Får jo ikke brukt noen av klærne vi har kjøpt nesten! =)

 

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.

 

Jo takk, bare bra. Babyen har heldigvis snudd seg, og hodet er godt plantet nede i bekkenet:-) Det gjør at bekkenet er blitt mye bedre fordi hodet stabiliserer det. Må si jeg er ganske lei av magen nå, så jeg håper fødselen snart er i gang. Er ganske nervøs i forhold til fødselen, men det går nok bra.

 

Er litt nysgjerrig på hvordan din fødsel var jeg da, håper du vil skrive litt om den når du har tid og lyst... Kan tenke meg at dere koser dere masse om dagen, ja. Dere får kose dere videre.......:-)

 

Vi snakkes!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

 

Hei igjen!

 

Blitt noe fødsel på deg enda da?? Hørte nelin fødte på søndagen! Nærmer seg for hele gjengen nå!

 

Jeg har ikke fått lagt ut noen fødsels historie enda jeg da.. Skrev et her om dagen som ble ganske lang, men da jeg skulle poste den så gikk det ikke.. Da gav jeg opp altså.. Hehe. Holdt nesten på å kaste data'n ut av vinduet! =)

 

Har du MSN eller? Du må gjerne legge meg til, så kan vi skravles mer der om du vil? Jeg er litt oftere der enn her inne..

Adressen min er hvertfall;

[email protected]

 

Tastes plutselig! =)

 

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

*Dytter* litt på denne!

 

Kanskje hun har født?? Noen som vet??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hei.

 

Neida, jeg er her ennå...... Begynner å bli veldig lei nå, vil bare få han ut. Har en avtale med sykehuset om at hvis jeg ikke har født innen onsdag, så skal jeg settes igang. Det vil jeg helst slippe, så jeg prøver alle kjerringråd som finnes for å komme i gang selv.

 

Hvordan går det med dere da? Fortsatt bare kos, tenker jeg?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...