Gjest Skrevet 17. juni 2006 #1 Del Skrevet 17. juni 2006 Det vanlige er jo 14 dager, men jeg har en fast syklus på 30 dager, vil det da si at det er 15 dager fra eggløsning til mensen? For da er terminen min den 15.februar, men er det 14 dager så er det den 16. februar! Noen som vet...? På forhånd, takk=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2006 #2 Del Skrevet 17. juni 2006 Skriv inn i terminkalkulatoren neppå venstre side,første dags siste mens. ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 17. juni 2006 #3 Del Skrevet 17. juni 2006 Joda, men den kan ikke gi noen nøyaktig termin så lenge jeg ikke vet nøyakti hvor lang tid det er mellom eggløsning og mensen! Gjennomsnittet har 14 dager, men gjennomsnittet har også 28 dagers syklus! 14+14 = 28, vil det da si at jeg har 15 dagers? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2006 #4 Del Skrevet 17. juni 2006 Hm,vet ikke helt hva du mener. Men legen blåser i om du har 28 dagers syklus,eller 45 dager. Om eggløsning er en eller tre uker etter mens,de går ut i fra siste mens første dag! La oss si at siste mens til deg var eksempel 27.05,da blir termin den 05.03.07. Nøyaktig når eggløsning fant sted,går bare ann å finne ut på ultralyden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå