Gå til innhold

Hva er symptomene dersom man er gravid utenfor livmora?


21.april

Anbefalte innlegg

Jeg har de siste dagene hatt verk fra lysken og ned i beinet på høyre side. Hysterisk som jeg er, så tenkter jeg jo på om jeg kan være gravid utenfor livmora. Hvilke symptomer gir evt dette???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Frøken B

 

Jeg hadde exu i mars måned, og dette var rart svangerskap helt til å begynne med. HCG nivået steg sakte, de fant ikke plommesekk eller oppklaring i livmor i uke 5. Jeg hadde sterke smerter på venstre side. (jeg hadde graviditet i venstre ggstokk) Jeg spottet/ blødde mye omtrent i 3 hele uker...og med KRAFTIGE smerter. Klarte ikke gå oppreist.

 

Er nå gravid igjen, 6+ 5 idag. Alt er ok så langt...Men jeg er kjempenervøs for at noe kan gå galt. Skjønner godt din engstelse. Jeg har opplved både MA og EXU og det gjør meg ekstra bekymret, tørr liksom ikke glede meg før 12 uker har gåt....

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

Jeg har det samme som deg bare på venstre side ;) Og har fått vite at det er helt normalt..er en god del som skal strekkes inni der..og noen kjenner det bedre på den ene siden i forhold til den andre...

 

Jeg har på en måte hmm et trykk hvis jeg kan kalle det det..nedi lysken på venstre side...det kjennes ut som det sprenger på en måte...

 

jeg er i dag 9+3 og har hatt dette siden uke 6 ca. har vært på UL og alt er i skjønneste orden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...