Gå til innhold

Noen andre med brun utflod?


Liten luring...

Anbefalte innlegg

Uff, er litt shaky i dag. Da jeg dusjet i dag hadde jeg brun utflod. Har vært plaget med mye utflod de siste to ukene, men den har vært "vanlig" gulhvit. Hadde en SA i uke syv tidligere i vår, men er kommet lenger nå. Er 8+3 i dag. Er så redd for å miste igjen. Men det er vel ikke helt uvanlig med brun utflod? Er ikke sikkert at man mister for det, er det vel? Og hvorfor skjer alltid slikt på en lørdag !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

 

Er like nervøs som deg.

Etter MA og EXU blir man nesten hysterisk tror jeg...

 

Jeg begynte å spotte på onsdag, ganske mye, med kramper i magen.

Fikk akutt legetime. Ingen ting som tyder på spontanabort, og jeg så bankende hjerte på UL.....er nå 6+5 på vei...

Har ikke spottet de siste 2 dagene. Litt farget utflod idag....

Legen sa det var vanlig med litt spotting. Noen blør til og med uten at det trenger å være noe som helst...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

Jeg hadde brun utflod da jeg var 7+0...ble livredd og sikker på at noe var galt (hadde en MA for noen måneder siden....og er sikkert mer nervøs pga det). Bestilte time til privat UL og fikk time nøyaktig en uke etter den brune utfloden. Var da 8+0 og fikk se et bankende hjertet!!! Ble så glad - var så forberedt på at det hadde gått galt igjen! Har ikke kommet noe mer brun utflod etter den ene dagen (7+0), så jeg krysser fingrene for at alt fremdeles er i orden. Er nå 10+3 og skal tilbake på privat UL når jeg er 12+0 for å få et enda mer sikkert svar (først da kommer jeg til å føle meg ganske trygg!).

 

Dette ble sikkert mye bla bla...men ville egentlig bare informere deg om at det går fint ann å ha brun utflod og at alt er i orden! Søkte mye på nettet om dette og fant ut at det var en god del som opplever dette med brun utflod og som det går bra med!

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har akkurat det samme, er i uke 6+6 nå, . men fikk beskjed av legen at alt var fint;-) livmoren strekker seg og da er det mange som små blør litt de første ukene..:-) lykke til:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar, dere! Tror alt kommer til å gå bra, men fikk bare litt hetta i går... I dag er alt helt normalt igjen. Har utflod, men den er hvit. Leste også mye om det i går, og det er visst helt normalt. Skulle tro at jeg ville slappe mer av denne gangen siden jeg har et velskapt barn fra før. men hjernen min spiller meg noen puss...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...