Gå til innhold

Takk for denne gang

Pashmina

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det ser dessverre ut til at jeg har mistet mitt aller første mulige barn. Har hatt noen tunge dager og fikk i går beskjed om at HCG verdi midt i uke 11 var 6000, noe som visstnok er den verdi det skal være omtrent ved 6-ukersstadiet. Legen vil ta ny HCG prøve og UL i neste uke for å være helt sikker, men til tross for flere vedvarende graviditetssymptomer, tilsier en begynnende blødning nå i formiddag at det er over.

Nå ønsker jeg egentlig bare å få komme videre og håper jeg kan få vende tilbake hit i ikke så alt for fjern fremtid. I mellomtiden melder jeg meg nok inn i "over 35 og prøver".

Tusen takk for fine uker sammen med dere - jeg håper det går bra for hver og en av dere. Lykke til, spesielt til de som er i tøffe situasjoner og går og teller timer og dager. Varme sommerklemmer fra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ÅÅÅ.Pashmina,sååå leit da..

men hvis d kan være noen trøst så kan jeg si at jeg mistet i uke 8 i aug-05 og var da ganske langt nede i noen uker. både pga.min alder og at vi hadde slitt for å få til den spiren. jeg tenkte mange ganger at hvis d var meningen at vi skulle ha flere barn,hvorfor klaffet d ikke da??

men nå er jeg altså gravid i uke 5,og jeg vet at mye kan skje enda,men nå har jeg tenkt at kanskje d var meningen at vi skulle ha flere men ikke akkurat da.. og

at d mest sannsynlig nar noe galt med den lille spiren..

d er for å trøste meg selv,men d virker..

håper at du kommer hit snart igjen og at d går bra.. =]

trøsteklem fra

Skrevet

Uff. Alltid leit å høre slikt.

Trøsteklemmer fra Kongsberg.

Skrevet

Kjære Pashmina.

Føler med deg, og synes det er trist. Lykke til videre, også med nytt forsøk når du føler deg i stand til det!

Skrevet

Hei Pashmina.

Kjenner veldig med deg nå spesielt siden jeg akkurat har vært igjennom det samme selv. Akkurat det å "komme videre" gikk overraskende mye fortere enn jeg hadde trodd. Når en kommer forbi "nullpunktet" så blir det lettere å fokusere fremover enn bakover, hvis det er noen trøst.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...