Pashmina Skrevet 17. juni 2006 #1 Skrevet 17. juni 2006 Det ser dessverre ut til at jeg har mistet mitt aller første mulige barn. Har hatt noen tunge dager og fikk i går beskjed om at HCG verdi midt i uke 11 var 6000, noe som visstnok er den verdi det skal være omtrent ved 6-ukersstadiet. Legen vil ta ny HCG prøve og UL i neste uke for å være helt sikker, men til tross for flere vedvarende graviditetssymptomer, tilsier en begynnende blødning nå i formiddag at det er over. Nå ønsker jeg egentlig bare å få komme videre og håper jeg kan få vende tilbake hit i ikke så alt for fjern fremtid. I mellomtiden melder jeg meg nok inn i "over 35 og prøver". Tusen takk for fine uker sammen med dere - jeg håper det går bra for hver og en av dere. Lykke til, spesielt til de som er i tøffe situasjoner og går og teller timer og dager. Varme sommerklemmer fra
Dingeling Skrevet 17. juni 2006 #2 Skrevet 17. juni 2006 ÅÅÅ.Pashmina,sååå leit da.. men hvis d kan være noen trøst så kan jeg si at jeg mistet i uke 8 i aug-05 og var da ganske langt nede i noen uker. både pga.min alder og at vi hadde slitt for å få til den spiren. jeg tenkte mange ganger at hvis d var meningen at vi skulle ha flere barn,hvorfor klaffet d ikke da?? men nå er jeg altså gravid i uke 5,og jeg vet at mye kan skje enda,men nå har jeg tenkt at kanskje d var meningen at vi skulle ha flere men ikke akkurat da.. og at d mest sannsynlig nar noe galt med den lille spiren.. d er for å trøste meg selv,men d virker.. håper at du kommer hit snart igjen og at d går bra.. =] trøsteklem fra
Gjest Skrevet 17. juni 2006 #3 Skrevet 17. juni 2006 Uff. Alltid leit å høre slikt. Trøsteklemmer fra Kongsberg.
Gla-mor Skrevet 17. juni 2006 #4 Skrevet 17. juni 2006 Kjære Pashmina. Føler med deg, og synes det er trist. Lykke til videre, også med nytt forsøk når du føler deg i stand til det!
Gjest Skrevet 17. juni 2006 #5 Skrevet 17. juni 2006 Hei Pashmina. Kjenner veldig med deg nå spesielt siden jeg akkurat har vært igjennom det samme selv. Akkurat det å "komme videre" gikk overraskende mye fortere enn jeg hadde trodd. Når en kommer forbi "nullpunktet" så blir det lettere å fokusere fremover enn bakover, hvis det er noen trøst.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå