♥ emil06 +enya10 ♥ Skrevet 17. juni 2006 #1 Skrevet 17. juni 2006 Hei! Hvordan har du det om dagen?? Har du vaert hos lege eller jordmor eller har alt gatt bra sa langt?? :-)
Gjest Skrevet 17. juni 2006 #2 Skrevet 17. juni 2006 hei.er her ennå jeg,hehe... men er glad jeg skal til jm mandag.har mye vondt,både med kynnere og bekken.sover dårlig også,så jeg er en smule sliten til tider. skal det være sånn i 14uker til,ja så vet ikke jeg...men det er fult liv i magen.så han trives vel da.måtte sende dattra mi til lege i går.hadde ikke kjent liv på nesten tre dager.men alt var ok,var vel bare i en rolig periode.men skremmende var det ja....vi gjorde alt for å få et spark,men til ingen nytte.da sendte jeg henne rett til lege.(overnervøse bestemor skal jammen be om flere undersøkelser selv,for jeg liker ikke pinen i magen når kynnerne er.blir flere og flere av di.enda jeg gjør minst mulig,og passer veldig på.trenger jo ikke være noe galt,men jeg slipper iværtfall å gruble hele tiden.kanskje få gode råd slik at jeg får sove litt mer enn noen få timer....er en dårlig dag i dag ja,hehe..... hvordan går det med deg da?er du i fin form eller??
♥ emil06 +enya10 ♥ Skrevet 17. juni 2006 Forfatter #3 Skrevet 17. juni 2006 Uff da, det hörtes skummelt ut.. men godt at alt var bra da!! Sa dem hvorfor hun hadde kjent sa lite liv?? Er bra med liv hos meg og... Noen dager mere enn andre men det er vel kanskje helt normalt..?! Sa du skal til jordmor pa mandag, det er jo bra! Blir spennende a höre hva hun har a si ang plagene dine! Ma jo virkelig vaere slitsomt for deg nar du ikke far sove ordentlig i tillegg! Hvor mange kynnere har du egentlig sann ca om dagen?? Er i ganske bra form jeg.. Mye vondt i ryggen og en del kynnere men nyter ferien:) Na er det desverre ikke lenge til jeg drar hjem igjen da...
Gjest Skrevet 17. juni 2006 #4 Skrevet 17. juni 2006 var vel bare en rolig periode.er jo ikke like aktiv han her heller bestandig.enkelte dager er det action her,andre er han mer rolig. er slitsomt nå ja,jeg innrømmer det.har ikke sovet godt på flere dager.er oppe det meste av natta.er så vondt å ligge. har ikke telt kynnerne,men når det er på det værste holder det på nesten hele tiden.men det er di med smerter i ryggen og bekkenet som er mest plagsom.men di er det ikke så mange av lenger,heldigvis. er mest på natta di stter inn,og når jeg er dom nok til å gjøre husarbeid...men ingen dager er like.har hadd enkelte dager jeg bare har hadd noen få.da koser jeg meg,hehe. skal høre med jm om gode råd ja.er så slitsomt dette.å akkurat nå gruer jeg for resten av tia.er opperert for scoliose(sjeiv rygg),og er plaget med den til tider.men har til nå vært ganske bra.hjelper med litt varme eller varm dusj hvis du har mye vondt. godt å høre at du er i ferieform ennå nyt tia du har igjen der.eneste ferieturen min blir når jeg skal på vekstkontroll med mere,hihii.. men jeg har ikke kommet langt heller,med bekkenet og alt det andre tullet jeg for tiden plages med.trøster meg med at det går over i september,hehe....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå