Heidi m beibi=)05.12. <3 <3 Skrevet 17. juni 2006 #1 Skrevet 17. juni 2006 jeg har så vondt i lysken. På høyre side. Akkurat der trusestrikken går. Kansje jeg bare har strukket en muskel.... eller kansje småen sparker på noe nerver der nede.. andre som opplever likens+? evt er dette bekkenløsning?? neeej?? 18 +1 i dag...hurra! tiden flyr...!
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2006 #3 Skrevet 17. juni 2006 Det höres veldig vanlig ut! hadde det sann jeg og! Er nok bare livmoren som vokser og det kan kjennes godt i lysken! Tror ikke det er bekkenlösning...
Heidi m beibi=)05.12. <3 <3 Skrevet 17. juni 2006 Forfatter #4 Skrevet 17. juni 2006 kjennes d i lysken altså?? drev å tenkte på om d kunne være de bånda som alle snakker om, men disse har jeg ment å kjenne før og da var d ikke sånn akkurat. I natt våknet jeg til og med av d....:-(
JGG&J Skrevet 17. juni 2006 #5 Skrevet 17. juni 2006 Det er visst leddbåndene som strekker seg, helt vanlig ifølge legen.. Men JÆ.... vondt! Jeg kjenner det ofte når jeg tar en brå bevegelse, som å reise meg fort etc. Prøv å unngå disse bevegelsene,så gir det seg gjerne:) Jeg er 19+5, snart halveis:)
♥ emil06 +enya10 ♥ Skrevet 17. juni 2006 #6 Skrevet 17. juni 2006 Ja, sann var det i hvertfall hos meg! jeg kjente det nesten overalt til tider! Var veldig bekymret selv og spurte legen og han sa det bare er livmoren som strekker godt pa seg! men du kan jo höre med legen din om du er usikker, men det er nok ingenting a bekymre seg for!! Var forresten ikke meningen a signere med anonym i stad...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå