Gå til innhold

Juni: mammamia og bebbisi magen og andre overtidige


huldra75

Anbefalte innlegg

først, var det nesten godt å lese om deg, mammamia at det er flere som må gå så lenge, men det er jo ikke mye morsomt da. jeg skal holde igjen, til 1.7 så får faren en ekstra pappaperm uke. noen som har hørt om 21 dager over termin?

 

bebbisimagen, hold igjen he he he.

 

ok, først må vi eliminere det som ikke har funka

- t-skje m kanel - har bare tatt en t-.skje, kanskje man må ta en hel boks? he he

- ananas - har ikke spist mer enn et par biter

- samleie -har ikke hjulpet foreløpig

- akupunktur - har ikke hjulpet foreløpig

 

trapper er sikkert bra, men hopping nedover høres jo egentlig litt vondt ut og...

 

jo jeg har et tips til.

 

moren min sa at hun hadde hørt at du skulle helle en pose erter utover gulvet og plukke opp en og en ert. men resultatet er vel vondt i ryggen.

 

 

var skikkelig deppa i går, men nå tenker jeg, jeg skal i hvertfall bade og sole meg mer, før denne trægisen skal ut, og så tenkte jeg, jeg skal bare spise vond mat, klibrød og sild - da vil den sikkert også ut.... herre gud man blir jo gaaaal.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For å eliminere:

- Ananas - spist tonnevis, ikke egentlig fordi jeg trodde det hadde noen effekt, men det er SÅ GODT!! Funket ikke...!

- Kanel - vel, har spist masse kanelboller, hihi, orker ikke tanken på å spise en skje med kanel..! Blærk!

- Samleie - må visst være særdeles ofte og ligge med bena i taket i en time etterpå, med bekkenløsning er ikke det akkurat enkelt:-)

- Bringebærgreier - har vel ikke direkte noe med å sette i gang fødsel, men ikke prøvd det heller..!

- Vaske gulv/vinduer - ikke prøvd pga bekkenløsning

- Gå tur - funker dårlig her i hvertfall, men får ikke gått så langt eller lenge heller da...

- Spise tungt måltid m/hvitløk - funker IKKE! Var på Big Horn, spiste hvitløksstekt biff med bearnaise, hvitløkssmør, hvitløksgratinerte poteter osv, men ingenting...

- Hoppe nedover trapper - hehe, kunne jo bare prøve med dette bekkenet, ville bare endt opp som en potetsekk i bånn:-)

 

Usj, nei, dette kommer til å gå treigt gitt, men får nå i hvertfall igangsetting på mandag da..! Men det er leeenge til:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hihi ja..kan ikke akkurat si jeg er villig til å holde igjen på nurket i 2 uker til jeg da...!! hihi:)

 

- har spist en hel haug kanelboller jeg da...men nei! funket ikke

 

- spist masse ananas, men nei det oxå!

 

- samleie har vi også prøvd ja...men nei! ikke hatt no virkning enda det...leste et sted at man måtte ha samleie 2 ganger om dagen i minst 3 dager i strekk for at det skulle funke...plus ligge med beina opp lenge etterpå ja...akkurat det har vi ikke prøvd enda så får vel sette i gang både morgen og kveld?!!?!? hihi

 

- akupunktur hadde jeg tenkt til, men ikke fått surra meg til enda!

 

den med en pose erter tror jeg bare ville ført til masser av vondt i ryggen ja! uff!

 

kjøpte en gigantsk pose med små godt i går, + ostepop, + jordbær + is og spiste et stooort herremåltid før jeg begynte å trøkke i meg alskens godter...tenkte å spise så mye at det blir for trangt for lille gullet og han vil ut...men funka ikke det heller gitt!! *LER*

 

hadde planer om å gå løs på vinduene nå jeg da...men ser ut til at ei venninne tar seg turen hit så da fikk jeg en unnskyldning til å utsette vindus vasken litt til:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har i dag prøvd og hoppe opp og ned og drikki bringebærbladte,bra det ikke bare er meg som er lei nå, nesten sånn at jeg har lyst til og kaste meg selv i veggen og se om det hjelper,men da får jeg nok bare vondt der jeg ikke skal ha vondt hehe, sitter også her med smerter i rygg og mage og masse kynnere men blir det noe vondere nei da, ber til gud vær dag om at nå vil jeg ha så vondt at jeg hylllllllllllllllllllller meg av gårdet til sykehuset, men her skjer det ingenting........... vil føde nå jeg, vil møte miraklet mitt

 

 

sender massssse fødestøv til dere andre lykke til

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke "overtidig" (2 dager igjen), men det føles sånn, jeg vil ha ut nurket nå- gidder ikke vente lenger.

 

Har kjøpt inn en stor ananas, men det hjelper vel ikke å se på den?

Har kjøpt lakris som jeg spiste av i går, men hjalp ikke det heller.

 

Sitter nå å kjeder meg så det hadde passet bra om han kunne kommet nå... (nå har vi jo masse med barnevakt og)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bli satt i gang ja, he he det hadde vært tingen. fikk i dag høre at moren til venninna mi gikk 3 uker over, og hvis jeg gjør det kommer babyen på bursdagen min.

 

nei nå har jeg innfinnet meg med å vente, så nå må jeg lage nye prosjekter denne uka. skal i hvertfall ikke forvente noe før etter fredag.

 

 

lykke til m igangsetting og dere andre overtidige...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er hvertfall jeg i gang her! På egen hånd - jippii :-) Vannet gikk i dag morges og har uregelmessige, vonde rier nå..! Vært på 3 kontroller i dag og får uansett riestimulerende i morgen tidlig som avtalt, dersom ikke riene tar seg skikkelig opp i kveld/natt da..! Så kryss fingrene for meg! xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Og lykke til dere andre overtidsjenter, nå er det ikke lenge igjen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...